Lue keskustelun säännöt.
Miten ihmeessä helpottaa 2-vuotiaan oloa jolla on kova yskä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Meillä samanikäisellä oli kova yskä. Höyryhengityksestä kylppärissä ehkä hiukan apua. Enemmän kuitenkin reseptilääkkeistä, jotka oltiin saatu lääkäriltä...
Lähtisin melko herkästi lääkäriin, jos yskä muuttuu yhtään pihiseväksi / vinkuvaksi.