Mä en käsitä,miten voi olla,että mieheni on menny kihloihin vaikka me ollaan vielä naimisissa
Meillä on mennyt vähän huonosti viime syksystä asti ja miehellä on ollut paljon omia menoja,ollut öitäkin pois kotoa.
Mutta aamulla se kävi kotona ja kysyin mikä sulla on sormessa,kun ei se ole pitänyt sormusta moneen vuoteen.
Niin on kuulemma mennyt viime viikonloppuna kihloihin.
Siis olin ihan puulla päähän lyöty ja eikö se ole laitontakin,kun me ollaan vielä naimisissa eikä se ole mitään eropapereita laittanut??
Kommentit (40)
Kun ei kerran ole sormustakaan käyttänyt... Voi ei mikä mies!! Törkeetä!!
yleensä olla ja toimita yhdessä ja toisen parhaaksi?Jos mies ei itse päässyt viemään paperia ja se on mun matkan varrella, niin mikä ongelma se on?Yhtälailla se tekisi mulle asioita,mitä itse en juuri sillä hetkellä voisi tehdä.Ja hui, sen laskujakin olen maksanut.Oletko sä kateellinen vai mikä sulla on nongelma?
Miten joku voi vielä asua saman katon alla tuollaisen kanssa?Huh.
Kai sä ap pakkaat siellä parhaillaan omia tai miehen kamoja...
Silloin ei tarvitsisi edes erota ap:sta, toisi vaan uuden kullan entisen lisäksi kotiin.
kihloihin voi mennä... naimisiin ei
sillä on suhde?Miksi teillä on mennyt huonosti ja oletteko puhuneet erosta?Lapsia?
jo heittänyt miehen pellolle?
jos mä olisin sä, niin olisin tilannut jo lukkosepän ja vaihdattanut lukot. miehen tavaroille olis kanssa saattanut käydä vähän huonosti.
jos mies on noin pässi että ei saa entistä suhdetta katkaistua ennenkuin menee kihloihin, niin ei voi olla kovin järjissään tuo mies. Onnea, pääset paskasta eroon.
sehän nyt on selvää. Mutta haluaisin kuulla myös siitä toisesta osapuolesta.. Minkälainen nainen menee kihloihin naimisissa olevan miehen kanssa?! Suunnitteleeko se parhaillaan prinsessahäitään? Vai eikö se tiennyt? Miten voi olla tietämättä?
ja helppo se on sanoa että lukot vaihtoon ja mies pihalle ja kamat roskiin,
se on aika vaikeeta ja rankkaa kuulkaa kuitenkin siinä vaiheessa kun todella omalle kohdalle sattuu :(
T: Se jonka mies tuli kotiin fritsu kaulassa
Saavat ilmaukset "menee VÄHÄN huonosti" ja "yhteinen koti" vähän uudet merkitykset...Ai ihan KOTIIN mies tuli kertomaan, että on mennyt kihloihin toisaalla? Ja saanko ihan uteliaisuuttani tiedustella, onko se koti vieläkin yhteinen (ja miksi se on ollut vielä yhteinen)? Ja että "vähän huonosti" on mennyt? Mitä, ap, sinun mielestäsi on sitten tosi huonosti meneminen parisuhteessa?
naurattamaankin. Menee tuollainen ylitseampuva törkeys jo koomisuuden puolelle.
Sinua on kyllä ap nyt loukattu sen verran pahasti, että et tarvitse paljon selittelyjä jos eron laitat vireille. Voit tehdä sen omaan tahtiisi, turha mitään lukkoja on alkaa vaihtelemaan. Tuollaisesta äijästä ei välttämättä jää muistoksi kuin vuosisadan tarina. :D
Minäkään en oikein ymmärrä näitä naurajia. Mitä hauskaa tässä nyt oikeasti on? Onhan noita pettäviä miehiä nyt ollut iät ajat, mikä tästä tapauksesta nyt tekee yhtään sen naurattavamman? No, aika erikoista kyllä, että kihloihin asti on toisen naisen kanssa ehtinyt. En kuitenkaan näe tarinassa mitään hauskaa ja koomista.
Tilanne on todella kauhea!
Normaalisti keskusteltaisiin ero kuviot selviksi, ennenkuin uusi kihlataan.
ap:n puolesta, mutta väkisinkin mua naurattaa kun kuvittelen tilanteen. Naurattaa lähinnä siksi, että eihän tuommoista idioottikäytöstä tapahdu kuin komedioissa... Pettämistä kyllä, mutta että ukko tulee kotiin sormus sormessa, milloinkahan oli ajatellut kertoa kihlautumisestaan, jos ei ap olisi sormusta huomannut. Minusta tuntuu, että teillä on mennyt jo todella honosti, mutta ap ei ole sitä suostunut myöntämään itselleen.
18-vuotiaan blondiinin kanssa meidän yhteisestä vuoteestamme yhteisen lapsemme ollessa 6 kk...Mutta en olisi kyllä siinä tilanteessa tullut av:lle ilmoittamaan, että "pikkaisen tässä huonosti taitaa mennä". Oli kyllä jo samana iltana miehen kamat pakattuna.
Ero ja petetyksi tuleminen ovat tuskaisia asioita, mutta kyllä joskus törkeydessäkin on koomisia piirteitä. Siis eihän KUKAAN tule KOTIIN ilmoittamaan VAIMOLLEEN pokkana, että on kihloissa toisen naisen kanssa. Ja ei silloin sanota, että "vähän huonosti on mennyt"...Kyllä se on jo niin paradoksaalista, että sille voi nauraa.
terveisin: 33, joka on kyllä omat itkunsa itkenyt ja terapiansa käynyt
Siis uskomattomimmat tavat tulla petetyksi ja jätetyksi.
Siis eihän tässä ole mitään sinänsä mahdotonta. Mies on touhunnut vaimon selän takana ja luvannut toiselle jatkavansa hänen kanssaan ja jättävänsä vaimonsa. No entäs sitten tilanne, jossa mies kertoo, että toinen nainen on hänelle raskaana, onko se yhtä hauskaa? Eihän kukaan täällä tule sellaisestakaan sanomaan, ettei tuollaista voi tapahtua.
Vai tekeekö tuosta tilanteesta mahdottoman ainoastaan se, että on tapahtunut muutakin kuin sitä tiettyä "hinkkaamista"? Eli raskaaksi voi tulla, mutta esim yhteisestä tulevaisuudesta ei voi puhua. Ei se pettäminen aina ole sitä pelkkää "hinkkaamista".
Vierailija - 26.2.2009 12:32 (ID 1460076)
Miksi en olisi vienyt?En tajua kysymystäsi?