HELP! Millä saan väriliidun pois valkoisesta maalatusta seinästä?
Kommentit (12)
silllä lähtee melkein kaikki,yleensä en usko tommoseen hömppään mutta kokeiltuani mamman luona osottautu erittäin päteväks:=)
luotetaan täälläkin.
Meillä myös silloin tällöin siistitään valkoiset seinät uudella maalikerroksella.
Jotkut kiiltävät maalipinnat olen onnistunut sillä pilaamaan, mutta esim. seinistä ja ovista ei ole maali lähtenyt. Mä en nykyään juurikaan enää pesuaineita käytä, paitsi lattian pesuun.
meillä sillä lähti myös musta tussin jälki maalatusta seinästä sekä kaakeliuunin pinnasta...
Ja toi Universal stone kans tavallaan hioo sitä pintaa, joten ei suositella maalatulle pinnalle.
Sen nimeen vannon kahden lapsen äitinä. ;)
Voisin mennä ostos-TV:seen puhumaan taikasienestä. :D
Millä nimellä sitä nyt nykyään myydäänkään...
Lähtee myös kuulakärkikynäjäljet pöydistä jne.
Hulluna ei kannata hangata kun lievästi "hiovaa"
Aikaimoisia myrkkyjä sitä päähänsä pistääkin!!!!!!!!!!!!!!! ;(
Sillä lähtee, kokeile varovaisesti ensin, ettei lähde maali mutta jos kevyesti pyyhkii niin ei lähde, sillä kun lähtee kevyestikin pyyhkimällä, ei tarvii hangata kovin.
Hiuslakkaa suihkaus ja pyyhkäisy, tuo on kans aivan loistava keino!
on paras minunmielestä. Eikä ne ole hirveän kalliitakaan. Niitä löytää Säästöpörssistä ,Tarjoustalosta jne.
maalaamaalla valkoisella päälle!
Meillä on koko talossa valkoiset seinät, ja mieheni on useimmin maalannut kuin minä putsannut... Tikkurilan Harmony -maali on mattapintainen ja sallii "paikkamaalaamisen" eli sillä voi hyvin vetäistä vain tahrakohdat, eikä maalin kuivuttua ole laikukas.