Raskaana oleva Nainen, niin kaunis ja seksikäs!
hmm.. vähän hölmöä tänne tällaista kirjoittaa, mutta jospa täältä löytyisi apua seuraavaan..
Nimittäin raskaana oleva nainen on ollut pitkään mielihaluni! Olisi ihana pitää hyvänä ja rakastella raskaana olevan naisen kanssa. Onhan se melkoisen upea ilmestys kun näkee naisen maha pystyssä, suurine maitotisuineen.
Tietysti ootte varattuja ja lapsella on isä. Noh, mutta jospa täältä löytyisi nainen joka on jostain syystä jäämässä yksinhuoltajaksi ja seksiä tekisi mieli, niin teitä nyt perään kuulutan!
Itse olen varattu ja naiseni ei pysty lapsia saamaan. Siksipä haluankin nyt tai kuitenkin joskus toteuttaa tämän haaveeni.
Kirjoitelkaa, jos siltä tuntuu. Olen asiallinen, mukava ja fiksu 30v. komiakin "nuorimies".
terv. mattzy@luukku.com
Kommentit (4)
raskaana, eikä vähempää vois seksi kiinnostaa. Olo on kuin norsulla tai sinivalaalla, hirveä jumbomaha tiellä koko ajan. En kerrassaan tajua mitä joku voi nähdä raskaana olevassa naisissa.
Lihota vaimosi oluella ja valaan ihralla.
ne yleensä lihoo lihottamattakin. antaa vaan ajan kulua.
mä haluan aivan tajuttomasti seksiä aina raskaana ollessani ja miestäni taas ei kiinnosta sekaantua tälläseen "ryhävalaaseen" =)
ymmärrän häntä koska olen itsekkin aika "pinnallinen" eli haluan että mies on hyvän näköinen ja hyvässä kunnossa. ja minä taas olen aika valtavamahainen....muuten kyllä pysynyt hoikkana joka kerta.
mutta ois se vaan NIIIIN ihanaa paneskella monta kertaa päiväs jonkun kans joka himoitsis mua....voi,voi!