Paras tapa poistaa (vaaleita) karvoja kasvoista?
minä laitan my epil - liisteriä, kangaspalan päälle ja kiskaisen. Ei ärsytä ihoa. Se ottaa juuri ne vaaleat karvat. Paksut pitää sitten nyppiä pinseteillä.
Kommentit (4)
Duroy tuo sitä maahan ja duroy:n tuotteita saa esim. Stockalta. Sillä saa hyvin veistettyä karvat pois niin kulmista kuin huulienkin ympäriltä.
Tietenkin ne kasvavat hieman nopeammin takaisin kuin juurineen vetämällä, mutta sillä veitsellä saa karvat niin nopeasti ja näppärästi pois, että poiston voi tehdä useasti.
Minä käytän kirurginveistä kulmakarvojen siistimiseen, kun minulla niitä on miljoona. Apteekista saa, hinta muistaakseni lähenee 1,50 e. Joudun aina ostamaan uuden kuukauden välein, kun se kuluu.
Duroy tuo sitä maahan ja duroy:n tuotteita saa esim. Stockalta. Sillä saa hyvin veistettyä karvat pois niin kulmista kuin huulienkin ympäriltä.
Tietenkin ne kasvavat hieman nopeammin takaisin kuin juurineen vetämällä, mutta sillä veitsellä saa karvat niin nopeasti ja näppärästi pois, että poiston voi tehdä useasti.
veitsestä en ole kuullutkaan, täytyypä mennä katsomaan! Oon nyt paremman puutteessa ottanut pois ihan peruspartahöylällä, mutta se on jotenkin masentavaa ja tunnen oloni ihan mieheksi, On jännä, että karvojen määrä vaan lisääntyy, ja tummuus ja paksuus. Nuorempana ei ollut mitään ongelmaa, nyt tuntuu, että saa koko ajan olla nyppimässä ja leikkaamassa. Silti on paranoidi olo, että kaikki vaan tuijottavat karvojani (joita en ole huomannut) ja tunnen oloni melko epävarmaksi nykyään ihmisten kanssa puhuessani...!
Olisiko hyviä vinkkejä karvojen poistoon kasvoista (ylähuuli, leuka)?
Ihoni on ns nukkapintainen ja ohut, joten vahaliuskat ovat liian voimakkaita ja voide polttaa ihoa. Sokerointiakin olen kokeillut, mutta aika usein senkin joutuisi kosmetologilla tekemään.
Help siis, olisiko muilla vinkkejä. Olen niiiin tuskastunut noihin karvoihin, ja iän myötä sen kun vain lisääntyvät...