Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä pestä auton penkit?

Vierailija
09.12.2008 |

Hölmö hölmö hölmö hölmö minä! myönnetään, en tyhmänä ottanut autoani nahkapenkeillä ja nyt jo näkyy läikkiä kun on esim. ovea avatessa tullut lunta penkille, sulanut ja kuivunut. Penkit ovat onneksi mustaa kangasta, mutta silti niissä näkyy likatahroja vaikka olen opettanut lapset kopistelemaan kengät sekä sen, että auto ei ole mikään ravintola jossa mutustellaan suklaata ja sit läärätään pitkin ja poikin.

No nyt ne pitäisi pestä, enkä periaatteessa viitti fiksaamoon maksaa sisäpesusta 100e koska en usko sen olevan mikään niin mahdoton paikka tehdä itsekkään. Olen alusta asti hoitanut oman autoni pesemiset ja putsaamiset itse ja mies omansa, joten en voi miehellekkään tätä hommaa nakittaa :)

Lämmin autotalli on pesua varten ja kärcherin märkäimuri (älkää sekoittako pesuimuriin, tällä siis voi imeä vettä, mutta tämä ei työnnä vettä siihen suulakkeen eteen!) mutta millä noita penkkejä olisi paras pestä? Olisiko joku nestemäisen pyykinpesuaineen ja veden sekoitus ämpäriin ja sienellä lopuksi imuroisi suurimmat kosteudet penkeistä ja jättäisi ovet auki talliin pariksipäiväksi kuivumaan?? Apua tarvittaisi - vai olisiko sittenkin hyväksyttävä fiksaamon riisto?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi