Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka katsoitte Hide and Seek:n!

Vierailija
09.12.2008 |

Miten se loppu on ymmärrettävissä, oliko sillä tytöllä sittenkin toinen persoonallisuus, kun piirsi sille tytölle siihen loppuun toisen pään? Ja oliko isä sittenkin "normaali"?

Miten käsitte sen lopun?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinyt isältään

Vierailija
2/12 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten aika karmiva elokuva....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huh... oli ihan hirveä, valvoin vielä yksin, ja oikeasti pelotti! 2

Vierailija
4/12 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä se loppu oli tahallaan jätetty tuommoseks, että sai käyttää mielikuvitusta.

Vierailija
5/12 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kuitenkaan niin ennalta arvattava kuin olisi voinut olla. Aika loppuvaiheessa vasta rupesin miettimään voisko se olla perheen isä itse, mutta sekin oli vain yksi vaihtoehto.

Minua taas jäi vaivaamaan tämä: Oliko tämä isukki itse tietämätön tästä Charlie-puolestaan ihan oikeasti? Kun lopussa siellä luolassa vaikutti siltä, että pystyi tietoisesti vaihtamaan roolista toiseen? Oliko oikeasti niin, että isille selvisi tämä toinen minä vasta loppuvaiheilla vai oliko niin että tiesi siitä kuitenkin vaikka salasi tämän tiedon?

Vierailija
6/12 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sanoi siinä, kun tajusi itse että isi ei tule enää takaisin...

Vierailija
7/12 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki mieli katsoa, mutta olen sen verran hermoheikko, että en uskaltanut, kun olin yksin kotona.

Vierailija
8/12 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikea selittää sitä..

Vierailija
9/12 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isällä skitsofrenia, jonka tajusi vasta lopussa. Luuli, että tytöllä ongelmia.

Niin kuin olikin - myös hänellä skitsofrenia. Eli molemmat sairaita, tai isä sairastuttanut lapsen. Ajattelin näin siitä Amy-kohtauksesta, kun runteli nuken naaman.

Miten se loppu on ymmärrettävissä, oliko sillä tytöllä sittenkin toinen persoonallisuus, kun piirsi sille tytölle siihen loppuun toisen pään? Ja oliko isä sittenkin "normaali"?

Miten käsitte sen lopun?

Vierailija
10/12 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täysin ennalta arvattavissa. Loppuhuipennus oli suorastaan tyhmä. Elokuva ei ollut yhtään pelottava eikä kauhea.

Vierailija
11/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa isällä ei ollut skitsofreniaa vaan jakautuva persoonallisuushäiriö jonka vuoksi isä oli täysin tietämätön tästä Charliesta. Jakautuvassa persooballisuushäiriössä "muut persoonat" ovat tietoisia tästä itse "hallitsija persoonasta" kun taas hän ei itse tiedä mitään muista persoonista

Vierailija
12/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää twisti oli hyvä! Kiva elokuva etenkin treffi-iltaan. Ihan loppu toki ennalta-arvattava.

Juuri katsoin Kuudennen aistin varmaan kolmatta kertaa ja kyllä oli pakko vierittää pari kyyneltä, kun siinäkin loppu on niin loistava.