Onko täällä muita ketkä lähdössä mennään eteenpäin viikonloppuun maaliskuun alussa?
.
Kommentit (9)
ollaan käyty, tykättiin. Tosin meidän makuun liian hienot (kalliit) puitteet. Liian hienot kylpylät jne. Mutta itse viikonlopun sisältö tosi tärkeä ja avaava. Me käytiin kun 3 lasta oli pieniä, joten oli ihana irtiotto muutenkin arjesta. Eka kahdenkeskinen aika 5 vuoteen :) Ollaan käytetty sieltä saamaa "salaista" avainta siitä eteenpäin monesti, ja ties kuinka monet ongelmat ollaan jo etukäteen ratkottu :)
itse odotan innolla vloppua. meillä myös 2 lasta joten irtiotto arjesta kyllä kelpaa:) Toivottavasti saadaan sieltä myös hyviä vinkkejä tulevaisuuteen.
Missä hotellissa olitte?
t ap
Ap taitaa vastailla itselleen kun muut eivät edes ymmärrä koko kysymystä.
Oli älyttömän hyvä, jopa normaalisti puhumattomalle miehelleni :) Opittiin toisistamme paljon uutta ja saatiin tulevaisuutta varten hyviä työkaluja. Lähennyttiin. Huomattiin, miten tärkeä suhteemme on kummallekin. En usko, että kovin moni pettyy tai ei tykkää viikonlopusta. Ainoa mitä itse olen kuullut on ollut positiivista!
jonossa Haikkoon. Sinne on kuulemma vuoden-kahden jono. Ei meillä mikään kiire olekaan, kun pienin on vasta vähän yli vuoden.
Oltais päästy peruutuspaikoille Saloon maaliskuussa, mutta jäätiin vielä sinne Haikon jonoon.
Ps. Tiedoksi ihmettelijöille :-) : Kyse on parisuhdeviikonlopusta - ME-viikonlopusta löytyy lisätietoja osoitteesta
http://www.memennaaneteenpain.fi/tutustu/kenelle.html
Olen minäkin kuullut pelkkää hyvää!
Me ollaan menossa Yyteriin maaliskuussa, ja odotan sitä tosi innolla... ihana kuulla että on ollut positiivisia kokemuksia.
On paljon sellasia ongelmakohtia mihin toivois et tuolta sais reseptejä...
50 euroa, joka sekin on vapaaehtoinen tukimaksu. Tutustu nettisivuihin!
kohdalla voisi sanoa, että jos en (emme) olisi lähteneet vuonna 2003 Haikkoon, niin emme olisi enää yhdessä - tuon viikonlopun aikana "revittiin" påositiivisessa mielessä useita mieleen jääneitä asioita auki - niin iloisia kuin surullisiakin. Viikonlopun jälkeen on tullut aina silloin tällöin palailtua aiheeseen - tunteisiin ja niiden kirjaamiseen.
Suosittelen lämpimästi jokaiselle - ja olen sitä mieltä, että paikka voi olla mikä vaan, kunhan menette ajoissa.
terveisin 43-vuotias 3 lapsen isä
tai onko jotku käynyt jo viikonlopussa? millainen kokemus oli?