Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko intohimon saada jotenkin takaisin suhteeseen?

Vierailija
25.02.2009 |

rakastan miestäni mutta intohimo ei meidän välillä kyllä ole. Eilen harrastettiin seksi ekaa kertaa varmaan 2kk. Olihan se ihan kivaa mutta ei maatajärisyttävää. Voi kuinkka kaipaankaan oikein kunnon intohimoa vuoteeseen.... Onkohan tää nyt sit tälläista loppuelämä??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu yhdessä 4 v , ei vielä lapsia.. meillä seksiä ehkä kerran parissa viikossa.. itse haluaisin useammin.. mutta intohimo puuttuu.. tuntuu että jos sitä olisi useammin olisi jotenkin virittynyt eritavallla tilanteeseen.. mies on tyytyväinen seksielämäämme.. muuten suhteeseemme kuulúu hellittelyä ja suutelua yms.. mutta en koe miestäni kohtaan enää samaa himoa kuin alkuaikoina.. tämä harmittaa minua.. mies ei tiedä tätä, enkä halua pahoittaa hänen mieltään tätä kertomalla..

Vierailija
2/5 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toisaalta pidän "normaalina" että ei ole samanlaista intohimoa kun alkuaikoina. Mutta kyllä se vaivaa....mietin että enkö ikinä enään tunne intohimoa. Olen kumminkin nuori vielä. Alle 30v. Mieheni haluaisi seksiä useammin. itse en. Tai siis haluaisin haluta:) Eilinenkin oli sinäänsä aika pettymys. Olin ajatellut että jos itellekkän halut kasvais kun sen ekan kerran touhuilee(kun kuivakausi ollut näinkin pitkä)

Nyt tunne tosiaan että olihan se ihan ok mutta kun se himo puuttus niin ens kerralla syön vaikka ennemmin suklaata kun harrastan seksiä:)

t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuntuu nykyään riittävän se, että saadaan lapset illaksi hoitoon isovanhemmille - tosin tätä tapahtuu melko harvoin.

Mutta niihin alkuaikojen tuntemuksiin luulis olevan helppo palata mielikuvissa. Silloin vois hukkua nykyisyyden ja menneisyyden raja puuhastellessa

Vierailija
4/5 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänen aika naiset! kyllä se intohimo taas syttyy! eikä väkisillä kannata mitään ruveta hommaileen! jos ei kiinnosta semmoset touhut, niin jättäkää ne sovitusti vähäksi aikaa. saa rauhassa illat istua vaikka tv:n ääressä ettei koko ajan oo painetta että pitäskö sitä tänään jaksaa.

ja jos puolisoa ei kiinnosta niin älä painosta! jos toista rakastaa niin kyllä se rakkaus kestää satunnaisen "kuivakauden"! kummatkin saa sillävälin koota itseään ja elpyä rauhassa esim. työpaikka tai pikkulapsiperheen stressistä.

Vierailija
5/5 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä ja samat asennot?

Kehottaisin repäisemään ja tekemään jotain vähän "tuhmempaa" ja hulluttelemaan sängyssä tai vaikka sohvalla välillä.

Meillä ainakin toimii. Yhdessä ollaan oltu jo 10 vuotta ja vaikka välillä seksi tuntuu puurolta, silloin pitää keksiä jotain muuta, vaihtelevuutta. Seksinkin eteen kannattaa nähdä vaivaa jonkun verran ja oma-aloitteisuus on aina plussaa, yleensä miehet tykkää siitä, näin olen ymmärtänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä