Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tätä parisuhdetta

Vierailija
25.02.2009 |

Mies haluaa aina kaikkea. Koskaan ei ole tyytyväinen mitä on vaan aina on saatava lisää. Minä ja lapset sitten keskenämme aina odottelemme koska elämä rauhoittuu ja isi jaksaisi rauhoittua tähän arkeen.

Ensin oli reissutyö joka vei miestä paljon maailmalla. Sitten perusti yrityksen itsekseen ja sitten perusti toisen kaverinsa kanssa. Ei pidä lomia ja tekee pitkää päivää. Nyt on päättänyt lähteä opiskelemaan mutta silti niin että pyörittää firmojansakin eli on niissäkin töissä. Olen yrittänyt kysyä että missä välissä aikoo opiskella amk-tasoisen koulun ja olla töissä ja vielä perheensäkin kanssa kohtuullisesti. Ei suostu puhumaan. Sanoo että haastan vain riitaa kun puhun asiasta. Kun otan perheen keskusteluun mukaan siis kysyn että milloin viettää meidän kanssa aikaa niin alkaa tuhahtelu ja halveksivat ilmeet.

Vittu että oon ihan rikki. Ihan turha miehelle puhua että laittaa asioita tärkeysjärjestykseen. Olen yrittänyt mutta ei mies ymmärrä.

Kyllä mäkin voisin alkaa elämässäni alkaa tehdä vaikka mitä mutta kun on kaksi lasta 8v ja 5v niin aika lailla omat suunnitelmani menevät heidän hyvinvointinsa mukaan-.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä erilainen tilanne kuin meillä, että miehesi selvästi tosiaan tekee töitä, mutta kuitenkin paljon samaakin. Valittelin täällä asiaa tuolla "Muita, joiden miehet eivät ole perhekeskeisiä"-ketjussa http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan