kivoja ja erikoisia tyttöjen nimiä?
ehdotelkaa! ultrassa selvis, et pieni tytön tylleröinen siellä vatsassa köllii.. ja nyt ois nimi pohdinnan aika..
Kommentit (42)
ovat kivoja.. en lukenut koko listaa.
Minusta yksinkertaisen kaunis ja himpun erikoinenkin.
Monna, Menna
Milma on minustakin ihana ;)
Janna
Nelma
Tessa
Priska
Karla
Lara
Tara
Siru
Siri
Tua
Thea
Taika
Aura
Aava
Aida
Nana
Meimi
Selja
Venny
Ruut
Alviina
Helmiina
Elmiina
Viliina
Vilmiina
Serafiina
Malviina
Julianna
Merianna
Lumia, ei kovin erikoinen , mutta ei yleinenkään.
Lauriina
Aleksiina
Tommiina
Henriikka
Siinä erikoisia tai ainakin KAMALIA.
tulee karjalaisen mummoni edesmennen pikkusiskon mukaan Milma. On harvinainen ja kaunis, ainakin mielestäni. Myös Viola on minusta kiva, samoin Vanamo ja ihan klassiset Kaisla ja Kirsikka. jostain syystä tykkään hirveästi myös nimestä Hillevi :)
Mutta minulta ideat:
Milma Matilda
Vanamo Adalmiina
Viola Kirsikka
Kaisla Matleena
Vanessa
Anneliina
Anuliina
Sandra
Saradon
Vanessa
Anneliina
Anuliina
Sandra
Saradon
Eli ei oikein sovellu klassisen määritelmään, on selkeästi nykyhetken suosikkinimiä. kaunis nimi kuitenkin.
tulee karjalaisen mummoni edesmennen pikkusiskon mukaan Milma. On harvinainen ja kaunis, ainakin mielestäni. Myös Viola on minusta kiva, samoin Vanamo ja ihan klassiset Kaisla ja Kirsikka. jostain syystä tykkään hirveästi myös nimestä Hillevi :)
Mutta minulta ideat:
Milma Matilda
Vanamo Adalmiina
Viola Kirsikka
Kaisla Matleena
kertoo erinomaisen mukavasta tutustaan jonka nimi on Mianna. Kiva nimi sekin :)
Meillä on pieni tyttönen jonka nimeksi aiomme antaa
Milaja
Minusta se on kaunis, sointuva, eikä sitä ole jokaisella vastaantulijallakaan ;D
Itse en tunne kuin yhden jolla on sama nimi.
Helmiina on ihana :)
On nuoremman tyttömme toinen nimi.
minulla on nyt reilusti kuusikymppinen Kaisla-täti ja hänen siskonsa nimi on Kirsikka. MInulle ne ovat vanhoja ja historiallisia nimiä. Samoin poikamme (teini jo!) nyt muodikas nimi Sisu tuli minulle mieleen jo teininä kun löysin mummolan vintiltä ikivanhan rakkausromaanin, jossa seikkaili renki nimeltä Sisu. Päätös pojan nimestä tehtiin jo 15-vuotiaana, melkein 15 vuotta ennen kuin poika syntyi... POika on varmaan vanhimpia eläviä Sisuja mutta historiasta niitä kyllä löytyy. jos ei pilvin pimein niin löytyy kuitenkin :)
Eli ei oikein sovellu klassisen määritelmään, on selkeästi nykyhetken suosikkinimiä. kaunis nimi kuitenkin.
Mutta minulta ideat:
Milma Matilda
Vanamo Adalmiina
Viola Kirsikka
Kaisla Matleena
Noomi