Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

:D luettuani tuota pimpin pesu ketjua niin

Vierailija
25.02.2009 |

huomaan kuinka helpolla pelkkien poikien äidit pääsevät! Ajatelkaa esimerkiksi kakka vaipan vaihtoa. Tyttövauvoilla saa aina olla puhdistamassa sitä kakkaa pimpsasta ja varoa ettei se tulehdu.

Poikavauvoilla ei tarvitse kuin pari kertaa pyyhkäistä ja se siitä :)

Onneksi minulla on poikia. Olen niin laiska, etten varmaan enään pärjäisi tyttöjen kanssa. Pojat ovat jotenkin kaikin puolin helpompia. Ainakin minusta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten hankalaa sulla mahtaa ollakaan ihan jo itsesi kanssa? Ehkä onkin parempi, että sulla on vaan oma pää hoidettavana. Ihme, että Suomessa kasvaa niinkin paljon ihan täyspäisiä, järkeviä naisia, kun mammatkin on tälläsiä: "Voi voi voi, kun meidän naisten/tyttöjen elämä on niiiiiin vaikeeta!"

Vierailija
2/8 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun pitää pestä pippelin alta

Minulla on tyttö ja poika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan sitä muuten hinkkaa kuin vain varmistan, ettei kakkaa ole jäänyt pimpsaan. Ja sen tuntee ihan sormella. SAmalla tavallahan pippelikin pitää pestä.

Vierailija
4/8 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pojallakaan.. meillä ainakaan pimpsaa joka päivä olla hankaamassa, ärtyyhän se jo siitä

Vierailija
5/8 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kanssa saa olla supertarkkana ihan kaikessa, vaikka kuinka on poika. Vaipanvaihdossa piti pestä todella huolella tai muuten oli seuraavalla vaipanvaihdolla iho jo rikki.

Nyt isompana ei voi ulkoilla pakkasella kuin pikaisesti, kun posket paleltuvat muutamassa minuutissa.

Toisen lapsen kanssa ei oo yhtään mitään väliä miten pesee tai ulkoilee, eikä ikinä tarvi rasvata ihoa.

Ei se mistään sukupuolesta ole kiinni vaan ihotyypistä.

Vierailija
6/8 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä ei vesipestä päivittäin. Onhan se normaalia hygienian hoitoa!

Vierailija
7/8 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pimppi on jäänyt väärään asentoon. Olisi ollut (näin tyttölasten äidin näkökulmasta) rasittavaa ainavaippaa vaihtaessa asetella sitä pippeliä oikein päin vaippaan ettei käy pissavahinkoa. Poikalasten vanhempien mielestä varmaan "sehän nyt menee ihan ajattelematta eikä siitä ole vaivaa". No sama se on meidän tyttölasten äitien mielestä tuon pimpin pesun kanssa. Sehän nyt menee ihan ajattelematta eikä siitä ole vaivaa.

Vierailija
8/8 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri kielsi joka päivä pesemästä tytön pimpukkaa.. oli ihmeellistä.. mut tytöllä kuivu limakalvot. mut hyvin on pärjätty vähemmilläkin pesuilla. ja tyttö on puhdas eikä haise!