Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin just syöneeni pillereitä väärin..

Vierailija
24.02.2009 |

Olen liuskan viimeisen pillerin ottanut keskiviikkoisin ja alottanu uuden liuskan taas seuraavan viikon keskiviikkona.. Jotenkin olen ajatellut et sit menee aina samoilla päivillä ja menkatkin tulee ennakoidusti.

Oikeestihan seuraava liuska pitäis aloittaa seuraavana viikonpäivänä , eikö??

Aika noloo.. Onkohan tollasella jotain seuraamuksii..?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako lasta jo löytyy?

Vierailija
2/11 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt jo monta vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli taukoon tulee 7 päivää, joina ei oteta pilleriä. Mutta ei noin lapsia synny. Taukoa voi lyhentää tai jättää koonaan pitämättä. Lapsia tulee vasta jos taukoa PIDENTÄÄ yli tuon 7 piävän...

Vierailija
4/11 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään haittaa, jos ottaa pillerin päivän liian aikaisin.Tosin mä en tajua, että miten saat sitten siitä 21:n pillerin pakkauksesta riittämään 22:een pilleriin.

Vierailija
5/11 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se tee ehkäisyä epäluotettavaksi.

Vierailija
6/11 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkaan riitä koko vuodeksi

12 laattaa riittää nimittäin kahdelletoista 28 päivän jaksolle, eli 336 päivälle.

mun lääkärikirjoitti mulle 12 laatan reseptin, vaikka sanoin ottavani 2 laattaa putkeen ja sen jälkeen pitäväni viikon tauon. ei lääkärilläkään ollut matikka kohdallaan, kun väitti reseptin riittävän vuodeksi. :D

Vierailija
7/11 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos otan liuskan viimeisen pillerin tiistaina niin seuraava liuska pitäisi aloittaa viikon päästä keskiviikkona (ei tiistaina)? Minäkin olen tehnyt sitten tehnyt parisen vuotta väärin... Olenkin ihmetellyt kun mulla ei vuotta kestä se yksi resepti...

Vierailija
8/11 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon aina (3v käyttäny) tehnyt noin! Jos oon unohtanu renkaan vasta seuraavalle päivälle niin oon ollu ihan paniikissa jaon käytetty lisäehkäisyä seuraava viikko :D

Kiitos selvennyksestä!

Vierailija
9/11 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin asiaa niin juuri noinhan se menee

Vierailija
10/11 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan pari vuotta syönyt pillereitä aloittamalla uuden liuskaan samana viikonpäivänä. Tänään juuri otin liuskasta viimeisen niin ottaisinko seuraavan sitten ens keskiviikkona? Tuleeko tuosta joku ongelma jos yhtäkkiä muutan? Tuostakaan ei siis ole haittaa jos syö "väärin"?

Vierailija
11/11 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdeksantena alotat uuden levyn