Jos syntyisit uudelleen, valitsisitko saman miehen kumppaniksesi?
Kommentit (5)
Mutta jos muistaisin mitä tässä elämässä on tapahtunut niin jättäisin valitsematta kaikki epäonnistuneet ihmissuhteeni ja kokeilisin onneani jonkun toisen kanssa.
Elämänsä aikana on opittava tiettyjä asioita ja, jotta minä oppisin ja olisin oppinut ne, tarvitsin ja tarvitsen juuri tuon miehen kulkemaan kanssani. Ja juuri ne vastoinkäymiset ja onnenhetket, jotka olen kokenut ja tulen kokemaan. En usko, että mikään on sattumaa. Eli siis näin ollen valitsisin. Vaikka uskonkin, että ehkä kenties voisin olla jonkun muun kanssa onnellisempi.
Mulle on yksi " noita" sanonut, että minä ja mieheni päätettiin jo kauan sitten, että tämä elämä vietetään yhdessä. Mikäpä siinä sitten :)
Juttelin kerran yhden illan yhden tosi mielenkiintoisen miehen kanssa, meillä meni tosi hyvin jutut yhteen. Ihastuin jopa. Mietin silloin haikeana, että ehkä ensi elämässä... Tapoihini kun ei kuulu pettäminen, eikä eroonkaan ole mitään syytä.
Harva sitä syntymähetkellään miestä valitsee.
Minä ehkä haluaisin kokeilla jotain toista :) Vaikka ei mitään vikaa kyllä nykyisessäkään. Vai hetkinen, tarkoitatko, että syntyisi nyt tähän samaan elämään uudestaan, vai johonkin toiseen elämään?