Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö oli isällään pe-ti välisen ajan

Vierailija
24.02.2009 |

.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sun auta sitten kun alat itse opettaa tyttölasta kuinka peseydytään.

Laitat hänelle mukaan mieluisan vaate kerran, jonka lapsi itse haluaa päälleen. Muistutat milloin se vaihdetaan.

Voihan olla niinkin että isän luona on käytössä lapselle tarkoitettuja vaatteita.

Eiköhän tuo riitä että käy suihkussa joka päivä, jos mahdollista istuis vaikka saavissa hetken niin eiköhän siten selviä pari päivää.

Vierailija
42/59 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäänsä, opetin kun tyttö ei enää antanut mun sitä pestä. Suihkussa se ei kunnolla tytöltä vielä onnistu eikä isän luona ole vannaa. Onhan se elämä vähän erilaista siellä isän luona. Kotona tyttö vie likaset vaatteet pyykkikoriin, mutta jos tulee likasissa vaatteissa isän luota kotiin ja kysyn että miks ei laittanu repusta puhtaita (isällä ei ole mitään vaatevarastoa), niin tyttö sanoo vaan että isä sano että nää pitää laittaa. Kyllähän tää tilanne korjaantuu kunhan tyttö oppii itsenäisemmäks. Harmittaa ja ärsyttää, mutta eihän tää loppujenlopuks iso juttu oo, ainakin kun tyttö on isällään yli vrk putkeen ehkä kolme kertaa vuodessa. Seuraavalla kerralla saattaa pesut onnistua suihkussakin ihan itsenäisesti tytöltä.

-ap

4- vuotias ei osaa peseytyä itse muuten ku vannassa? Oikeasti. 4-vuotias vannassa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäänsä, opetin kun tyttö ei enää antanut mun sitä pestä. Suihkussa se ei kunnolla tytöltä vielä onnistu eikä isän luona ole vannaa. Onhan se elämä vähän erilaista siellä isän luona. Kotona tyttö vie likaset vaatteet pyykkikoriin, mutta jos tulee likasissa vaatteissa isän luota kotiin ja kysyn että miks ei laittanu repusta puhtaita (isällä ei ole mitään vaatevarastoa), niin tyttö sanoo vaan että isä sano että nää pitää laittaa. Kyllähän tää tilanne korjaantuu kunhan tyttö oppii itsenäisemmäks. Harmittaa ja ärsyttää, mutta eihän tää loppujenlopuks iso juttu oo, ainakin kun tyttö on isällään yli vrk putkeen ehkä kolme kertaa vuodessa. Seuraavalla kerralla saattaa pesut onnistua suihkussakin ihan itsenäisesti tytöltä.

-ap

Vierailija
44/59 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin lapset istuis muovi ammeessa, jos vain annetaan. Kivahan siinä on isommankin kylpeä, jos ei oikeata ammetta ole.

Jopa viis vuotiaskin on siinä istunut...

Onko jo kielletty tuon ikäisiltä? ;-)

Vierailija
45/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedota exään että ostaisi vannan asuntoonsa. Sanot, että olet havainnut puutteita alapäähygieniassa ja vanna olisi tähän varmasti loistava apu!

+ opettaisin lasta savet intiimien käyttäjäksi isällä

Vierailija
46/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias käy vannassa pesulla 90% pesukerroista. Mikä tässä oli se ongelma?

-ap

Vierailija
47/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tässä se ongelma etten tiedä mikä on vanna? :) Onko se siis joku saavin tapainen vaiko punkkamainen?

Vierailija
48/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussahan se lapsi pitää pestä, eikä ammeen seisovassa vedessä, yöks!

Vierailija
49/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta isän luo oma amme niin ei tarvitse nalkuttaa/muistuttaa isälle pesu asiasta. Kirppariltakin ammeita löytyy edullisesti.

Mulla oli aikoinaan hankala ex. Laitoin lapsille reissuvihon reppuun, johon kirjoitin isälle lasten "hoito-ohjeet" peseytymiset ym, niin ei tarvinnut niitä sitten lasten isälle suullisesti kertoa.

Vierailija
50/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten se kuulostaa yhtä tyhmältä kuvaukselta siitä muoviammeesta kuin vanna sinun korvaasi

Vierailija
51/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset käyvät harvakseen suihkussa, eikä pimppi ole kertaakaan punoittanut helakan punaisena.

Vierailija
52/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman päivän välein käydään pesulla.

Vierailija
53/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi muutaman päivän väli peseytymisessä! Useat lapset käy vain pari kertaa viikossa suihkussa eikä mitään punoitusta tule.

Vierailija
54/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20: kyllä ne alkaa punoittamaan jos harvoin suihkussa käy.

.

Meillä ei kotona edes ollut erillistä suihkua vaan ainoastaan kylpyamme kun olin pieni. Eka asunto jossa on erillinen suihku ollut on tämä nykyinen johon muutin kun olin 27v.

Ei ole "pimppi" punoittanut vaikka se sai pesunsa 27 vuotta kylvyssä...

Voi elämäni kevät mitä ajatusmalleja taas. ;)

Vierailija
55/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella vielä viikonlopun pesemättömyys tee pimppiin helotusta . Hyvänen aika, en mä sentään joka päivä lapsiani pese ja kylvetä. Enkä myöskään vaihdata vaatteita. 2 kertaa viikossa riittää. Jos olis kysymys vaippa ikäisestä niin ois ihan eri juttu.

Vierailija
56/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se jatkuva lotrauskaan ole hyväksi, mutta ei sen pitäisi punoittamaan alkaa muutaman päivän pesemättömyydestä. Eli pe tyttö kotona suihkun ja sitten ti kun tyttö kotiutuu. Tai pakkaa uimavehkeet mukaan ja ehdota etttä menevät uimaan.

Ja punkka meilläkin on sänky, vanna vähän omituinen kanssa, ihan amme vaan täällä päin.

Vierailija
57/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän epäilyttää tuo pimpin punoittaminen. Voisko olla hyväksikäyttöä?

Vierailija
58/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein muuten ymmärrä ettei 4v itse osaisi suikussa peseytä.

Vierailija
59/59 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias. Amme on suhteessa samankokoinen minulle kuin lapsen vanna 4-vuotiaalle. Puhdasta on tullut meillä vannassakin.