G: paljon palkkasi ja oletko siihen tyytyväinen?
Kommentit (31)
Brutto 1200 ja työpäivät vastuullisia 9-10 tuntisia. Ei voi olla tyytyväinen.
Kaupan alan palkkaus on perseestä.
tavoitettavissa 24/7, siitä valitan. Mutta kaikkea ei voi saada, sen tiedän
mahtava työporukka ja kivat työajat.
Mistä muista töistä voi tienata yhtähuonosti kuin pph.n työstä? Ei varmaan ole huonomminpalkattua työtä?
Mistä muista töistä voi tienata yhtähuonosti kuin pph.n työstä? Ei varmaan ole huonomminpalkattua työtä?
siivoojan työn minimi on 7,71euroa/tunti.
Työn ehtii tekemään virka-aikana, ei ylitöitä, tosi kiva työ ja työkaverit. Vapaus tehdä töitä omien ajatusten mukaan, ilman vahtimista. Itse saa vaikuttaa työ- ja loma-aikoihin
On se sitten parempi kuin useilla pph.lla!!!!
Ainakin täällä meillä näin, riippuu toki paikkakunnastakin miten höveli ohjaaja on maksamaan asiallista palkkaa. Oma tuntipalkkani on vaihdellut 2-6 € välillä.
t: kunnallinen pph
kokopäiväinen, raskas työ netto n.1100euroa
viime vuoden kokonaisansiot oli rapiat päälle 50 000 ( oli ylitöitä), mutta ei sitä rahaa koskaan tuntunut ylimääräistä olevan
Ja työ on henkisesti kuormittavaa ja vaatii usein ylitöitä, joista ei rahallista korvausta saa (vapaana saa). En todellakaan ole tyytyväinen! Olen tämän työn vaativuuden ja siitä maksettavan korvauksen vuoksi miettinyt jo alan vaihtoa.. Harmittaa vaan, kun omalle alalleni olen 4 vuoden koulutuksen käynyt ja samoille palkoille pääsisin ilman koulutusta monella alalla.. Nuorena ei palkka-asioita osannut niin ajatella..
ja en ole tyytyväinen, onneks miehel parempi palkka...
olen määräaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä. varsinaista eläkettä ei koskaan kerinnyt kertymään sillä olin työelämässä alle 23-vuotiaana eli tämä on silkkaa minimikansaneläkettä..
kyllä tällä pärjää kun mies saa 3000e bruttona.
En tosiaan ole tyytyväinen palkkaan, kun työpäivät ovat vähintään 9-tuntisia.