Kiertopäivä 29 ja ovistestistä vahva testiviiva. Joko ostan raskaustestin???
En viitsisit turhaan rahoja haaskata. Odottelenko vielä pari viikkoa
Kommentit (6)
Joten ovistesti voi näyttää plussan, ennen kuin raskaustesti reagoi. Mulla oli kp 29 tosi haalea plussa raskaustestissä, mutta todella vahva plussa ovistestissä. Nyt olen siis onnellisesti raskaana!
eihän se miksikään mene jos sitä ei käytä ( säilyvät tosi pitkään ;-D ). Jos vauvaa yritätte niin kaitpa se testi joskus on ajankohtainen... Miksi sitä ei voisi jo ostaa?
Mulla testit jo valmiina, tekis mieli jo testata mutta tuskin vielä mitään näyttäis. Tlasin viime kierrolla netistä, eikä niitä sitten tarvittukkaan silloin ;-(
viimeksi testasin Stockkan vessassa kun en malttanut kotiin asti odottaa, ja plussa tuli ja sen tuloksena nyt 2,5v mukelo
samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Sitten kipasin apteekkiin ja plussa pärähti raskaustestiinkin :)
Eri hormoonia ne mittaavat. Ovistestihän näyttää ovulaation ei raskautta! Sulla on siis ovulaatio ja niitähän voi olla montakin kuukauden aikana. Mulla ultrattiin kolme päivää ennen vuodonalkua ovulaatio eli 21 cm follikkeli ja paksu limakalvo. Että silleen...