apua! Nyt kaikki ihmedieetit kehiin... 11 päivää aikaa mahtua juhlapukuun :(
Kinnaa nyt vyötäröltä/alaselästä n. 2-3 cm pitäisi saada pois! Mulla on kyllä just menkat, eli niiden loppuminen auttaa vähän, mutta paniikki iski! Mulla ei ole enää millään varaa ostaa uutta pukua! Neuvoja siskot?
Kommentit (15)
kun sairaalassa. valtavat annokset ja vähän väliä.
laita googleen "sairaaladieetti" sillä lähtee varmasti.
viime hetkillä saat sentin pari pois elmukelmulla. kiedot sitä ympärille joksikin aikaa niin ehkä juhlan verran pysyy pari senttiä poissa. näin missit ja muutkin tekee.
tässä nyt alkuun vinkkiä.
tukiliivi alkkarit, ovat halvemmat kun uusi mekko. Niihin voi kyllä jäädä koukkuun :)))
että viikon syömättä ja vähän vähemmällä nesteelläkin. Toimii!!! Kokeiltu on! Olo ei ole mikään paras sen jälkeen, mutta sullahan on aikaa muutama päivä sitten vielä tasoitella.
paastoat ja juot vettäkin tavallista vähemmän ennen juhlia, sitten käärit sen elmu-kelmun ympärillesi ja saunot. Mekon alle puet vielä tiukan tukiliivin ja ei kun juhliin! Siellä otat sen yhden lasillisen kuohuviiniä, niin sulta menee jalat alat eikä kukaan enää huomaa että mekko on vähän pieni, kun konttailet pöytien alla.
Hauskoja juhlia vaan!
otat ateriakorvikkeita esim. allevon viikossa tippuu 2-4kg paino, eikä ole nälkä taikka pahaolo kuin pari ekaa päivää
Mulla se ongelma, että olen painanut saman verran (+- 2kg) nyt kolmen vuoden ajan ja aina kun olen yrittänyt laihduttaa niin alku on ollut tosi vaikeaa. Mietinkin, että jos vetäsisin tollasen kuurin alkupotkasuksi vielä ennen joulua. Sitten jouluna kohtuu normaalisti ja taas joulun/uudenvuoden jälkeen tuollainen kuuri ja jatkossa tiukkaa pisteiden laskua. Toimiskohan tollanen?
niin olisin siellä ihan tööt...
Taidanpa kokeilla noita aterian korvikkeita.
Eikös tässä muuten nimen omaan pitäisi juoda paljon, että nesteet ja turvotuk-set lähtisivät? Mietin silti, että kuinka paljon pudotusta tarvitaan, että 2-3 cm läh-tee? Riittääköhän se 2-4 kg? Mulla normaalisti paino nousee 2 kg kun menkat alkaa, eli se 2 kg tässä pitäisi lähteä itsestäänkin...
Kiitoksia muuten kaikille viesteistä. Ja lisää hyviä vinkkejä, varsinkin käytännös-sä kokeiltuja, kehiin :)
Dieetti kuin dieetti, pääasia että nesteet saa liikkeelle. Nesteet poistamalla poistuu juuri sinun tarvitsemasi määrä kiloja.
En alkaisi paastokuurille tai sairaaladieetille itse jos ei sinun tarvitse saada kuin pari senttiä pois. Ne on molemmat aika rajuja ja kumpaa tahansa 11pv noudatettuasi, olet juhlissa kaikkea muuta kuin parhaimmillasi (aiheuttavat väsymystä yms.)
Karppaustakaan en sellaisenaan suosittele, koska 11 pv tienoilla yhä ja edelleen on se vaihe sitä dieettiä kun henki haisee, vaikka millä sitä raikastaisit.
Sanoisin että syö kasvis painotteisesti, eli paljon salaatteja ja kasviskeittoja yms. Syö nestettä poistavia kasviksia/hedelmiä kuten: kurkkua, melonia ja ananasta. Juo paljon vettä. Paljon tarkoittaa yli 2 litraa päivässä. Vältä suolaa/suolaisia ruokia (aiheuttavat turvotusta)
Ja siinä se on. Tarvitsemasi pari senttiä haihtuvat huomaamattasi. Jos haluat varmistaa tulokset, niin tee joka päivä aamuin illoin vatsalihasliikkeitä (erilaisia ja kutakin sarjaa*20) ja käy vaikka kävelylenkillä.
viime hetkillä saat sentin pari pois elmukelmulla. kiedot sitä ympärille joksikin aikaa niin ehkä juhlan verran pysyy pari senttiä poissa. näin missit ja muutkin tekee.
tässä nyt alkuun vinkkiä.