Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on mielestänne parempi lapsen asiantunutija: erityisopettaja

Vierailija
24.02.2009 |

vai koululääkäri mitä tulee lasten neurologisiin oireyhtymiin / oireisiin? Ope vastavaslmistunut tyttö ja lääkäri kokenut ammattilainen. Kumman sanaa luottaisitte enemmän jos mielipiteet siis eriävät.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ilmeisesti ole lukenut ap:n viestejä: lapsella siis ei ole käytöshäiriöitä tai oppimisvaikukisa. Ja todellakin olisin siis suostunut tutkimuksiin, mutta kun lääkäri, joka siis tekee lähetteet ei nähnyt tarpeelliseksi laittaa lähetettä. En siis nähnyt tarpeelliseski alkaa tappelemaan lääkärin kanssa varsinkin kun koulu menee hyvin, on kavereita, open mukaan käyttäytyminen erinomaista. Onko lapsi mielestäsi "outo" jos hänellä on tic-oreita? Taidanpa tietää kenen lapset ovat niitä koulukiusaajia.....

Vierailija
22/27 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen tasan tarkaan, kun olen ollut siellä lapseni kanssa kehitysvamma tutkimuksissa. Ei niihin tic liikkeisiin mitään lääkkeitä anneta. Kyllä ne ajan kanssa helpottaa.

T. Se edellinen, en muista numeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tourette, on myös paljon muita oireita. Sitä paitsi kyllä minä arvostane enmmän lääkärin kuin opettajan tietämystä tällaisissa asioissa, kyllähän palkkauskin kertoo kummalla on pidempi koulutus ja vastuullisempi työ.

Vierailija
24/27 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö kannata varmistaa, että taustalla ei ole mitään vakavempaa.. Turha itkeä sitten viiden vuoden päästä kun on myöhästä..

Vierailija
25/27 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai erityislto ovat tehneet täysin väärän diagnoosin. Ei varmaan "huvikseen" vaan pätemisen tarpeesta, virkaintoisuudesta johtuen.

Vierailija
26/27 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella on neurologinen ongelma, sitä EI hoida erityisopettaja - jolle ne kaikki kersat ovat sitä samaa ongelmakastia ilman isompia eroja - EIKÄ koululääkäri, jonka asiantuntemmus on lähinnä lasten normaalien kasvukäyrien seuraamisessa ja jota esim itse olen joutunut neuvomaan kelan lomakkeiden täytössä!

JOS lapsella onneurologinen onglma, se on ehdottomasti tutkittava ja arvioita OIKEAN amattilaisen kanssa. Neurologin, psykiatrin ja asiantuntevien psykologien ja psykiatrian sairaanhoitajien yhteistyöllä!

ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA JÄTÄ LAPSESI ONGELMIA NOISTA KUMMANKAAN VARAAN!

Vierailija
27/27 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi pitää luottaa vain jompaan kumpaan, neurologiset ongelmat vaatii mitä suuremmassa määrin kaikkien tahojen yhteistyötä.