Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaaja epäonnistui hiusten värjäyksessä

Vierailija
23.02.2009 |

Kävin toissapäivänä kampaajalla ja minua on siitä asti harmittanut reissun lopputulos: äklön keltainen ja yliblondi tukka. Piti tulla luonnonvaalea, semmoinen beige tai oljenvaalea.

Millä värin saisi parhaiten korjattua? Pitäisikö se värjäyttää uudelleen vai saisiko sen paremmaksi pelkillä raidoilla? Minkä värisillä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan rupeaisi värjäämään, blondatut hiukset on muutenkin hankalia värjättäviä. Mene takaisin kampaajalle ja valita tai sitten pyydät hänen käyttämänsä värit ja menet muualle. Itselläni hiukset menevät aina keltaisiksi tai oranssiksi värjäyksen yhteydessä, nyt viimein olen löytänyt kampaajan, jonka väri pysyy koko ajan samana!

Vierailija
2/4 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi uusi värjäys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa lupasikin värjätä tukan uudelleen jos en pidä siitä (sanoin suoraan että on vaaleampi kuin odotin). Hän yritti korjata asiaa heti pesupaikalla laittamalla toista väriä hetkeksi päähän, mutta ei se paljon auttanut.

Mietin vain, että rasittuvatko hiukset liikaa jos ne värjää nyt kokonaan uudestaan? Vai saisikohan pelkillä raidoilla taitettua värin parempaan suuntaan? Huolestuttaa, että tukka menee entistä huonommaksi. ap

Vierailija
4/4 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummemmaksi värjätyt raidat eivät kuluta hiuksia lisää.

t: kampaaja