Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äsyttää, kun ystäväni pilailee lapsen vaateteksteillä

Vierailija
23.02.2009 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsella 3v on paita "Boys are best". SItten on näitä "Äidin kulta pistää hösseliksi" tyyppisiä. Mutta on myös "I am perfect." -pusero ja sitten oli "Here comes superbaby"-pusero, jossa supermies on pienenä lapsena kuvassa. Menee jo vähän yli tuo harrastus. Lapsihan ei osaa lukea, niin on jotenkin hassua käyttää lasta kävelevänä "tekstipylväänä". Onko muilla tuttuja, joka haksahtanut tällaisiin? Miten vähän voisi kohteliaasti valistaa kaveria, että ei ole oikein fiksua?

Vierailija
2/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka käyttää huumoripaitoja. Ne on niin juntteja! "unelmaminiä", "emäntä" ym. neronleimauksia. Yleensä näitä miesten mallin XL t-paitoja käyttää ylipainoiset naiset notkuessaa paikallisessa kaljalla, ja jotka ovat omasta mielestään tooosi huumorintajuisia ja hauskoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vauvanvaatteiden kanssa; esim. body johon on piirretty kauluspaita ym.

Vierailija
4/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos tekstit olisi tyyliin " Fuck me" tai jotain, mutta ei noissa teksteissä mitään pahaa ole joten mikä siinä nyt ei ole fiksua??

Vierailija
5/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jo luulin että kaverisi lapsella olisi kilteimmästä päästä paita tyyliin "älä ärsytä tai muutan mummolaan" ja muut sit tosta mauttoampia (toi mummola paita on siinä ja siinä onko hauska vai ärsyttääkö).

Siskolla oli pienenä sadeviitta jossa teksti: "I may look funny but I'm not wet like you". Arvatenkin herätti hilpeyttä :-)

Vierailija
6/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan ei tiedä onko ne merkkivaatteet vai ei!! Jokaisella aikuisella on makunsa!!

JOTEN KANNATTAISI NYT VAAN KOHTELIAASTI PITÄÄ SE OMA TURPA TUKOSSA!!

Vierailija
7/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväni taas ei muita vaatteita vauvallaan pidäkkään.. Pitäskö mun nyt vähän puuttua siihen kun mun mielestä ne on hirveitä (+suurimman osan meidän kaveripiireistä)

Vierailija
8/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. osta itelles kans

Vierailija
9/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla meidan lapset pitaa niita, kun kerran sellaisia on saatu. Mua ne ei kylla mitenkaan hairitse.

Me ollaan saatu esim. seuraavilla teksteilla varustettuja paitoja ja bodyja:

Danger. Tantrum Alert.

Explosive

Pomo

Mummy knows best.

50% mummy, 50% daddy

If you think I'm cute, you should see my mummy...

Tota vikaa pidettiin ihan vaan yopaitana... ; )

Vierailija
10/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä meilläpäin tuossa ostarilla liikkuu tosi usein vanhahko nainen joka on oikeasti ihan täyshullu, siis mielisairas. Enkä nyt liioittele. Yhtenä päivänä kyllä pääsi nauru kun naisella oli päässään pipo jossa luki "avohoitopotilas"!!!

Vierailija
11/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä meinasin kerran revetä Siljan hississä, kun vieressä oli vetelän (mutta ihan siistin) näköinen teinityttö, jonka paidassa luki: äiti ei jaksa ja isä ei osaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi