Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarkateus, aikuiset sisarukset

Vierailija
23.02.2009 |

Mitä teen? Sisareni ovat minulle kateellisia kaikesta :(

Sama mitä minä sanon saan aina takaisin piilovittuilua.

He ovat minulle kateellisia talosta, autosta, koulutuksestani, palkastani. You name it. Miksi he eivät voisi keskittyä oman elämänsä parantamiseen niin ettei tarvitsisi olla enään kateellinen minulle?

He ovat minulle tärkeitä, joten en voi katkaista suhdettani heihin.

Mutta en enää jaksaisi tätä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kannustaa minua?

ap

Vierailija
2/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat kateellisia? miten se ilmenee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei mulle jatkuvasti piilovittuilevat ihmiset voi olla kovin tärkeitä. Ottaisin kyllä etäisyyttä.

Vierailija
4/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en todellakaan vittuile tai piilovittuile. Rakastan veljeäni tosi paljon ja olen hänen seurassaan mielelläni. Kateuteni on läheistä sukua ihailulle.

Vierailija
5/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat isommat siskoni ovat minulle mustasukkaisia kaikesta. Esim. toinen vanhemmista siskoistani on lihava. Itsekin olin raskauden jälkeen pullukka (Kun hän näki minut raskauden jälkeen hän melkein iloitsi, että kuule noin siinä käy kun tekee lapsia! Ei tuota vatsaa saakaan laihdutettua enään pois!)mutta sain laihdutettua. Siskoni oli tästä kateellinen. Muutoinkin hänellä on tapanaan aina miehensä kanssa arvostella kaikkea mitä teen.

Kun vaihdoin työpaikkaa niin siskoni oli heti sanomassa, että miksi sinä sinne vaihdoit? Tuollaista työtä ei tee kuin jotkut ala-arvoiset.

Kun ostimme auton hän vaikeiroi, että voi kunpa mekin saisimme uuden auton.

Toinen vanhemmista siskoistani on todella katkeran ja vihamielisen oloinen. Häneen en ole edes ollut yhteydessä enään pitkään aikaan.

Sitä vastoin pienempi siskoni ei ole minulle ollut koskaan mustasukkainen. Mutta hänellä onkin oma jännittävä elämänsä.

Vierailija
6/6 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä suhde. Hän on minua 5 vuotta vanhempi. Tiedän hänen olevan kateellinen minulle, ja minä tunnustan olevani kateellinen hänelle, mutta emme koskaan tuo sitä ilmi mitenkään! Kuulen siitä kiertokautta, mutta se ei vaivaa minua. Se tavallaan kuuluu sisarussuhteeseen, ja hyväksymme sen. Olemme läheisiä siitä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme