Olen nolo, lihava, ruma ja tyhmä
kehtasin mennä kosmetiikkaosastolle kysymään erästä Lancomen meikkituotetta, jota olin käyttänyt esikoisen syntymän jälkeen pari vuotta sitten.
Nuori myyjäneitonen katsoi minua huvittuneesti ja sanoi korostetun hitaasti: "Se tuote loppui tästä maailmasta jo kaksi, ehkä kolmekin vuotta sitten."
"Eli sen valmistus on lopetettu?"
"No mitäs luulisit?"
Kommentit (14)
Minä tekisin leuhkasta ämmästä valituksen.
Ei kai nyt asiakkaan tarvitse tietää mitä enää saa tai ei saa.
Asiakaspalvelijako muka, hah!
Asiantunteva myyjä olisi ystävällisesti ohittanut tuon toteamalla asian nopeasti ja neuvomalla sitten korvaavan samantyyppisen tuotteen.
Sinä olet oikeassa, ja varmasti ihan nättikin! Tsemppiä vaan :)
boikotoida sitä! Noin ei kohdella ihmistä!
kehtasin mennä kosmetiikkaosastolle kysymään erästä Lancomen meikkituotetta, jota olin käyttänyt esikoisen syntymän jälkeen pari vuotta sitten.
Nuori myyjäneitonen katsoi minua huvittuneesti ja sanoi korostetun hitaasti: "Se tuote loppui tästä maailmasta jo kaksi, ehkä kolmekin vuotta sitten."
"Eli sen valmistus on lopetettu?"
"No mitäs luulisit?"
flunssainen ja ilman meikkiä, valvottu yö takana. Normaalisti olen kyllä ihan siisti ja tyylikäs. Mutta kyllä tuli paha mieli tuosta. Ostin sitten vastaavan tuotteen toisesta liikkeestä.
ap
ollut ihan ystävällisiä myyjiä.
ap
ihmeessä siitä myyjästä valitus. Saavat paremman tilalle, eikä muiden tarvitse sietää samaa käytöstä myyjältä. Tai saapahan neiti ainakin varoituksen. Luulisi muuttuvan äänen kellossa, ellei hänellä ole todellakin varaa menettää työpaikkaansa.
Kaveri oli monta vuotta stockalla töissä ja sanoi että palaverissa sai kunnolla sapiskaa, jos valitusta jostain oli tullut!
Mä laitoin kerran Tapiolan Stockalle palautelaatikkoon palautetta kun koruosaston myyjä antoi mun odottaa sata vuotta tiskin ääressä ja sitten otti mun ohi yhden varmaankin fiinimmän näköisen asiakkaan.
Itse kyllä sain keksityn palautteen ja heti tuli huutia firmalta.
Tuollaisen leuhkan ämmän pitää saada palautetta käytöksestään, todella törkeää. Muuten akka luulee, että hänellä on joku oikeus kohdella asiakkaita miten tykkää.
Olen töissä Stockalla, Helsingissä. Nyt suorasaan vaadin, että menet Stockan kotisivuille ja laitat palautetta heti.
Myyjä kohteli sinua törkeästi ja pomojen on syytä tietää siitä.
T: Myyjä
Ihan varmasti sillä puljulla on joku hyväkin myyjä palveluksessaan (ainakin muutama mun kaveri...), mutta itse olen lähes aina saanut todella töykeää palvelua ko. tavarataloissa. No, Sellon kosmetiikkapuodissa oli ihan kiva ja asiantunteva myyjä, vaikken ole mikään kosmetiikan suurkuluttaja ja se paistaa musta kauas...
kulloisenkin firman palveluksessa. Sama myös esim. Sokos.
Menit sitten häiritsemään sitä etkä selvästikään lue Elleä tai jotain mistä olisit tiedon saanut...