Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
voisiko joku kertoa jos tietää jtn? :))
23.02.2009 |
olen tässä miettinyt että onko se mahdollista että on raskaana vaikka tulisikin normaalit kuukautiset? itselläni on alavatsa tosi kipee ja menkkojen pitäisi alkaa pian. silti toivon että olisin raskaana olen yrittänyt sitä jo jonkun aikaa. vai joudunko taas pettymään? :( olkaa kilttejä ja vastatkaa joku joka tietäisi kyseisestä asiasta... kiitos =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oo alkanu niin voit ollakkin. ja on niitä tapauksia joilla tullu menkat eikä oo tiennyt olevansa raskaana.