Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~¤~ PIKKUKAKKOSET vko 9 (23.02 - 01.03.2009) ~¤~

23.02.2009 |

*ADARA*

Kuinkas meni viikonloppu?? =)

*OUMAMMA*

Harmi, että täti yllätti sittenkin =(. Ei muuta kun uuteen kiertoon! =)

*MASUNASU08*

Tsemppiä sulle kans uuteen kiertoon!! =)

*OMA NAPA*

Täällä sitä ootetaan, että saanko testata loppu viikosta, vai kerkeäkö täti paikalle ennen sitä!! Nyt alko jänskättään!! =) Muuten ei *SELVIÄ* oireita, kumpaankaan suuntaan.

Odotellaan..

Nyt poika heräs, palaillaan!! =)

*=) Lisbet, kp 30/31, yk 6.*

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä voi käydä lukasemassa viime viikkoset..

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Vierailija
2/22 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet, Argh, ei kun kauppaan ja huomenna testaat, ei me muut malteta oottaa, vaikka ite jaksaisitkin!! Ei vainen, täytyy ihailla sun sitkeyttä :D

Vkl oli mahtava. Poika tosiaan oli koko lauantain aamusta iltaan hoidosssa ja me miehen kanssa leffassa, ostoksilla ja syömässä. Otettiin lisäksi vielä alkuruuat ja jälkkärit. Rahaa kyllä palo mukavasti, mutta oli se sen arvoista. Poikaa oli kova ikävä, sillä vain ei tainnut olla mua. Yhden leveen hymyn sain, mutta kun syliin otin, halus heti jonkun kiinnostavamman lelun perään. On se vaan jo niin iso.

RokkiMami, salilla oon käynyt joku kolmisen vuotta sitten melko aktiivisesti. En itekään meinannut kehdata mennä pitkän tauon vuoksi, mutta tän yhden kerran jälkeen taidan taas olla koukussa. Mee vain rohkeesti äläkä muista välitä. Siellä on ihmisiä laidasta laitaan ja kaikki on joskus olleet aloittelijoita. Voithan pyytää saliohjaajalta jonkun valmiin ohjelman ja samalla se näyttää miten mikäkin toimii. Pupuiluintoa!

Omaan napaan kuuluu aika oireetonta oloa. Viime kierron mahakipuja ei juuri ole ollut. Jonkun verran välillä pistää. Rinnat on kipeet ja hieman turvoksissa, mutta niin ne taisi aina olla ennen menkkoja. En muista, kun viime kierrossa vielä taisin imettää. Periaatteessahan keho valmistautuu raskauteen ja kun munasolu ei kiinnity, oireetkin häviää. No, katotaan miten mun käy.

Adara kp 23/25-30, yk3  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ADARA*

Sullakin on siellä piinaviikko!! =) Piinaillaanpas nyt sitten yhdessä!! =) Millonkas sä meinaat tehdä testin?? =)

Olikos täällä muita piinailijoita? Mihin ne kaikki pikkukakkosesta kuumeilevat on joutunu, jotka tuossa ennen joulua oli aktiivisia? Olis kiva kuulla, että mikä on tilanne.. Mm. oli Sinisini, Soffu.. Ja sitten ne jotka vähän aikaa sitten liittyi seuraan: Lyylikki81, Kaisa4, Jolanda, Haleja88 ja te muut. Tulkaa nyt kirjoittelemaan ja kertomaan kuulumisianne!! =)

*OMA NAPA*

Ei muutosta aamuseen.. Edelleen täti pysynyt poissa..

Valkkaria tulee edelleen ja muistuttaa eilisestä semmosta ovislimaa. Eli seassa on myös venyvää limaa sekä vetistä (anteeksi kun näin yksityiskohtaisesti ilmoitan). Luulisin muuten ovikseksi, mutta kun kp:t on jo näin pitkällä ja nippailua tms. ei ole, niin se ei voi olla ovis.. Yleensä mulla on loppunut oviksen jälkeen kun seinään tää valkkari. En sitten oo uskaltanu sen kummemmin aatella, että olis raskausoire. Vaikka olenkin kuullut, että se on hyvinkin usein niin, että valkkari jatkuu tai on runsasta, kun on raskautunu..

Ajattelin mennä torstaina illalla apteekkiin hakemaan testin. Taidan semmoisen CLEARBLUE-testin ostaa, eikös ne oo aika luotettavia ja herkkiä?? Perjantaina aamulla sitten testaan ja tosiaan toivon, että se olisi *POSITIIVINEN*!! =)

Nyt nauttimaan kahvit, kun poikakin on päikkäreillä..

*=) Lisbet, kp 30/31, yk 6.*

Vierailija
4/22 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adara & Lisbet: Täällä myös piinaillaan ja testiä voisi loppuviikosta alkaa tekemään, jos ei mitään tapahdu sitä ennen... Tsemppiä ja plussia meille kaikille =)

Tänään illalla tuli yllättäen sellanen äklö olo ja kauheen kuuma. Muita oireita en oo vielä huomannu, mutta viimeksikin raskauden alussa pieni pahoinvointi alko melkeen heti. Toisaalta meilläpäin on paljon mahatautia liikkeellä... Mutta tietenkin siis jännitys kasvoi hirmuisesti, jos oireet oiskin raskautumiseen liittyviä!!

Meidän 1,5 v taapero on aloittanut ruokalakon. Tai siis syö päiväkodissa, mutta kotona ei millään eikä mitään! Hermoja repivää... Pidettiin juuri iltapuurotaisto ja tyhjällä vatsalla meni nukkumaan. Onneksi päivissä riittää vauhtia, että aika menee nopeammin ja ajatus pysyy välillä poissa näistä omista (ehkä kuvitelluista raskaus-) oireista.

t. Irina

Vierailija
5/22 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet, aattelin testailla ensi maanantaina tai tiistaina. Viikonloppu ollaan anoppilassa miehen siskon valmistujaisissa, jotenka testailu venyy pakostikin. Ihan hyvä juttu. Valkkari lupaa sulle hyvää, mutta koitetaan pitää molemmat järki hatussa ja jalat maassa :)

Irina, tsemppiä niin vauvaprojektiin kuin esikoisen syömälakkoon!!

Laskeskelin kp:ni väärin ja nyt onkin vasta kp 22 eikä 23. Muutenkin tuntemukset heittelee, välillä mielestäni oon raskaana ja välillä olen satavarma etten ole. Tiedätte varmasti mistä puhun! Argh!!!

Nyt kattoon täydellisiä naisia.

Adara kp:t vasta 22/25-30, yk3

Vierailija
6/22 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*IRINA77*

Vautsi, että meitä on jo 3, joka piinailee tällä viikolla!! =) Voi ku me oltas ne kolme, jotka aloitettas taas kunnon plussa-aalto tänne pikkukakkosiin!! =) Tsemppiä myös sinne sulle! =)

*ADARA*

Samoin sulle myös plussatuulia! =) Pidäthän säkin meidät ajan tasalla, kävi miten kävi?? =)

*OMA NAPA*

Aamulla oli etovaa oloa, mutta hävis aika äkkiä.. En tiedä oliko ns. "muuten vaan huono olo".. Valkkaria on tullut tänään tähän mennessä huomattavasti vähemmän, kun mitä esim. eilen.. Olikohan se sitten siinä?? Niin, siis täti edelleen pysynyt poissa ja oloja ei oo tosiaankaan kumpaankaan suuntaan.. Onko se nyt sitten hyvää vai huonoa??

Sain ihanan puhelun aamulla, pikkusiskoni (tulee 20v toukokuussa) ilmoitti tehneensä aamulla positiivisen raskaustestin!! =) Oon aivan onneissaan hänen puolestaan!! =) On ollut täysin yllätys, ei vieläkään voinut uskoa asiaa!!! Laskettuaika olis 02.11.2009, joten nyt sitten tietenkin toivon, että itekin olisin raskaana, että saatais yhdessä viettää raskausaika! =)

Meillä on täällä aivan ihana ilma! Aurinko paistaa ja mittari näyttää +2 astetta!! Pakko lähtee vielä ruuan jälkeen ulkoileen koko perheen voimin!! =)

Poika on edelleen päikkäreillä, nukkunut n. 2½ tuntia kohta.. Taidanpas nauttia hetken vielä rauhasta.

PALAILLAAN!! =)

*=) Lisbet, kp 31/31, yk 6.*

Vierailija
7/22 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens!

Pienen tauon jälkeen palailen pikkukakkosiin - joulukuisen melko dramaattisen keskenmenon jälkeen (ambulanssilla mentiin hätäleikkaukseen kohdunulkoisen raskauden poksahdettua ja verenhukka oli valtava) yritys on aloitettu uudelleen. Nyt lienee kiertopäivä 23, kahdet kuukautiset on ollut keskenmenon jälkeen, joista toiset tais olla oikeat ja ekat mitkä lie. Nyt saattais olla jo ovulaatio ollut tällä kertaa, oli jotakin vuotoja muutama päivä sitten.

Olis tosi tosi hienoa, jos tälle vuodelle vielä saataisiin vauva alulle... kaks kertaa on nyt tärpännyt melko lailla toisesta tai kolmannesta yrityskierrosta, joten josko sama linja jatkuisi tälläkin kertaa ja joko marras- tai joulukuulle saataisiin jotakin aikaiseksi. Tällä kertaa vain täytyy kiirehtiä ultraan hetimmiten, toista munanjohdinta ei ole enää varaa poksauttaa kohdun ulkoisella...

Jouh. Tällä kertaa ei nyt tule kuin omaa napaa, joten lopettelen tähän. Josko pääsisi vaikka testailemaan tällä kertaa jo... kierron pituus on tosin aika kysymysmerkki...

t

Sinisini, mahd. kp 23/ehkä30 yk 2 (round 2)

Vierailija
8/22 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet: Kuulostaa kivalta toi maalausprojektis. Mikähän siinä on että kun kevät pikkasen kurkistaa nurkan takaa niin tekee mieli laittaa kotiin jotain uutta? Sait kyllä ihanan puhelun :) Toivottavasti teillekkin tulee nyt plussa tikkuun ja pääsette siskon kanssa yhdessä masuja kasvattamaan. Täytyy kyllä ihailla tuota sun maltillisuutta testaukseen, mulla ei hermo kestäis :D

Adara: Tosi kiva että saitte miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa, romanttisissa treffimerkeissä ;) Kiitos salitsemppauksesta, toistaiseksi asia ajatustasolla.. Kotoa löytyis hyvä kuntopyörä mutta se on saanut olla multa täysin rauhassa, mies sillä joskus polkee. Testituloksiasi odotellen.. :)

Irina: Mitkä kiertopäivät sulla on menossa? Koskas testailet? Tsemppiä ruokataisteluun!

Sinisini: Tervetuloa takaisin joukkoon! Hienoa että olet toipunut dramaattisesta tapahtumasta. Täällä meni myös kesken marraskuun lopussa mutta ei lähellekkään sinun kokemustasi.

OmaNapanen: Ei mitään ihmeellistä länsirintamalla. Laskuri sanoi että oviksen aika olisi ensi viikolla, tiedä sitten kun tuo kierto tuntuu olevan sekaisin. Miehelle kyllä jo ilmoitin että ensi viikolla pitäisi olla asialla jos meinaisi marrasvauvaa saada alulle.. Peittojen heilutteluharjoituksia pidettiin tänään iltapvllä ;) Harjoitus tekee mestarin, vai miten se menikään :D

RokkiMami, kp9/30 (tai mistäs tota tietää, sekaisin mikä sekaisin :D), yk2

Vierailija
9/22 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet, jokos oot testannut?!! Miten kävi?

Sinisini, mennään samoissa kiertopäivissä. Lykkyä tykö!

Tarkennusta tohon omaan kiertoon tuli sen verran, että oon koko kierron ajan kattonut väärin menkkojen alkamispäivän eli ollut yhden päivän edellä. Blaah. Aina jotenkin onnistun laskemaan liian hätiköidysti kierron, ei pitäis kuitenkaan niin vaikeaa olla.

Rinnat on edelleen arat ja tuntuu siltä kuin maito nousis. Toisesta rinnasta tulikin pari maitopisaraa, mutta imetyksen lopettamisestakaan ei toisaalta ole kuin puoltoista kuukautta. Viimeisen imetyksen jälkeen ei kyllä maitoa ole tullut tippaakaan ennen tätä kertaa. Menkkakipuja ei ole ollut, kuin pientä vihlontaa mahassa ja selässä muutaman kerran. Toivossa on hyvä elää :)

Huomenna oltais lähdössä anoppilaan juhlimaan. Ei huvittais niin yhtään. Varsinkin jos täti alkaa ja suru puserossa pitäis siellä keittiössä touhuta ja kuunnella sen ilkeilyjä muista. Pojan hoitaminenkin jää mulle aina kun ollaan jossain muualla kuin kotona ja jos siihen päälle vielä alkaa menkkakivut, äh, v*tuttaa jo valmiiksi. No, ehkä mä kuitenkin hengissä selviän :)

Adara kp 24/25-30, yk3

Vierailija
10/22 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa tällä tytöllä kauan odotettu ja tarpeeseen tuleva loma! Tytönkin (7 vuotta) laitan perjantaina evakkoon mummin luokse että saan paastota (ja kärttyillä nälkäisenä) rauhassa. Mummi lupasi viedä tytön kylpylään ja kaikkea, kelpaisi kyllä minullekin :) Mies on ensi viikolla töissä niin saan viettää päivät ihan yksin koirien kanssa. Nyt kun vielä saisin siivottua oikein kunnolla niin ei tarvitsisi siitäkään huolehtia lomalla.

Lisbet81, Irina77 ja Adara: Nyt näyttäkää meille mallia ja plussatkaa kaikki! Me tarvitaan toivonkipinää että jaksaa sitten itsekin uudella innolla piinailla kunhan sen aika on käsillä :) Ja Adaralle tesmppiä anoppilaan vaikka täti ei tulisikaan. Kaikki anopin kanssa touhuavat ansaitsevat mun mielestä tsempitykset ;)

Sinisinille tervetuloa kovasti ja pahoitteluni kohdunulkoisesta. Varmasti oli kamala kokemus. Toivotaan että seuraava toukka asettuu oikeaan kohtaan asumaan koko 40 viikoksi!

masunasu08: Meillä alkaa hiihtoloma nyt viikolla 10. Ajattelin pitää 7 päivän paaston ihan puhdistusmielessä. Painokinhan siinä putoaa, mutta tulee kyllä varmasti takaisin. Kyllähän sitä jonkinlaista ruokaremonttia varmasti tulee tuon paaston jälkeen kuitenkin tehtyä kun se on helpompaa. Glaubersuolapussi on jo odottamassa huomista starttia. Mehut teen itse, kun on joskus tuo mehulinkokin tullut ostettua. Saapahan juuri sellaiset juissit mistä itse tykkää :) Lähdehän sinäkin mukaan! Ja miksei kaikki muutkin, joille se sopii.

Mutta kaikenkaikkiaan toivottelen teille aurinkoisia kevätpäiviä ja kovasti db peukkuja db

OuMamma yk9(?) 6/30 tuo kierto on vähän niin ja näin mut laitetaan tuo kolkyt kun sitä se yleensä on

Vierailija
11/22 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*IRINA77*

Mikä tilanne, ootko testannu?

*ADARA*

Kuulostaa hyvältä! Jospa sulla on siellä salamatkustaja juhliin, vaikka et sitä tiedäkään! =) Ma:na testailet kyllä, jos vielä oot "menkattomana"! =)

*OMA NAPA*

En oo testannu vielä, tänään pitäis mennä apteekkiin ostamaan testi.. Herkän ostan, joten olis edes toivoa, että siinä toinen viiva edes haaleasti näkyis.. Vaikka pahoin tosiaan pelkään, että negaa tulee, ku ei oo oireen oiretta eikä valkkariakaan tuu just ollenkaan..

Tuun huomenna ilmoittaamaan tuloksen..

*Toiveikas Lisbet, kp 33/31, yk 6.*

Vierailija
12/22 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti vain kurjuusviesti... Menkat alkoi ja olin just käyny ostamassa testin valmiiksi =( Inhottavaa kun on ollu ihmeellistä pahoinvointia jo kolmatta päivää. Tosin ehkä km:n jälkeen voi menkatkin oireilla paljon enemmän kuin ennen. Olin kyllä ihan varma, kun samanlainen etova olo oli, että oon jo raskaana... Nyyh.

Huomenna joudutaan viemään meidän koira piikille, kun sillä on suussa pahanlaatuinen kasvain, joka on levinny joka paikkaan. On mieli aikalailla alamaissa. Uusi vauvauutinen ois lievittäny hieman koiran menetyksen aiheuttamaa surua. Huomisesta tulee tosi rankka päivä... Onneks meidän pikkutyttö ei vielä ymmärrä eikä osaa siten surra, aikuisten suru on paremmin kestettävissä. Tällasta tänne. Toivotaan muille positiivisempia uutisia!

Irina kp 1/27-30

Vierailija
13/22 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*IRINA77*

Pahoittelut tädistä! =( Mullakin on pari kertaa käynyt noin, että olen ostanut testin seur. aamua varten, mutta yön aikana on sitten menkat alkanu.. Ei muuta kun taas uutta kiertoa kohti! =)

*OMA NAPA*

Testattu on ja oli negatiivinen. Ihan niinku arvelinkin.. Menkkamainen olo tällä hetkellä, et ihan niinku ne just alkais.. Ja niin ne varmaan tässä parin-kolmen päivän päästä alkaakin!! P***A!!! =( Ottaa niin päästä!! Vaikka pitäis olla iloinen vielä, että kun täti on poissa, niin aina on toivoa! =)

JOS ei menkat ala, niin testaan aikasintaan keskiviikkona tai sitten vasta perjantaina.. Katotaan..

*masentunt, Lisbet kp 34/31, yk 6.*

Vierailija
14/22 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irina, voi harmi!! Tsemppiä uuteen kiertoon!

Lisbet, ehkä ovis oli vaan myöhässä, toivotaan näin!

OuMamma, tuo paastoominen ois varmaan paikallaan aina silloin tällöin, mutta ei musta ole kieltäytymään ruuasta :) Hatunnosto sulle!

ON: Jos yhtään lohduttaa niin perästä tulen minäkin. Selkää jomottaa menkkamaisesti, että tämä tästä kierrosta. Tänään piti lähteä anoppilaan, mutta eipäs lähdetäkään kun mies sairastu. Huomenna aamusta sitten jos tervehtyy, vaikka itsekkäästi toivon ettei niin kävisi... :D Jees, jos menis miehen kainaloon köllöttelemään, kun poikakin päikkäreillä. Surettaa oma teidän muidenkin navat.

Adara kp 25/25-30, yk3

Vierailija
15/22 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis surettaa oma ja teidän navat. Ottais nyt onnistuakseen edes jollain niin sais itekin uutta uskoa koko hommaan. Serkun vaimo sai viikko sitten paketin postista ja itekin niin toivon itelleni ja teille sitä omaa tuhisevaa nyyttiä syliin.

Adara

Vierailija
16/22 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää viikot menee niin nopeesti, taas on perjantai!

Irina: pahoittelut tädistä ja ennen kaikkea koiruudesta! Mä olen yhden koiran ja yhden kisun joutunut viemään piikille. Se on aivan kamalaa joka kerta. Edellisellä koirallani oli itseasiassa kanssa kasvaimia joka paikassa (11.v westie) ja ei auttanut kuin lopetus. Mä en kauaa miettinyt kun hommasin sekarotuisen kääpiökoiran pennun ja vuosi sen jälkeen westien pennun. Eli nyt meillä on kaksi turrea 3 ja 4 vuotiaat apinat. Mä toivon että ne elää ikuisesti... Tsemppiä sinulle uuteen kiertoon!

Oumama: ei kai mulla muu auta kuin alkaa sun kanssa paastoomaan. Mä vetäsen suolat naamariin vasta sunnuntaina, kun huomenna on yhdet kinkerit tiedossa. Jos ei mitään yllättävää tuu kuvioihin niin mukana ollaan!

Lisbet: mä oon harmissani sun negasta, olin aika varma että plussaat! Älä kuitenkaan heitä kiverstä kaivoon, ennekuin vuoto alkaa. Sillä mullakin oli menkat viikonverran myöhässä ennenkuin plussa tuli, vaikka kierto oli ihan säännöllinen. Infoot heti jos testaat uudestaan!

Adara: Äläs sano ei vielä! Toivotaan ettei täti tule!!

Rokkimami: Sulla on kiertopäivät samoissa mun kanssa, joten viikonlopun ja alkuviikon muistat tikata oikeen kunnolla=)

Omaa napaa: Ovis alkais olee aika käsillä, jos tää kierto menee niinkuin pitää...

Seksi on harrastettu jopa ehkä tavallista enemmän=) Koska mulla on vapaa viikonloppu, niin huomenna meinaan lähteä likkojen kanssa viihteelle... Mies saa viettää laatuaikaa kotona=) Tyttö veti tänään kunnon lipat tv-tason kulmaan ja huulesta tuli verta ja kuhmuja siellä täällä... Raasulainen, itku meinasi tulla itelläkin!

Mukavaa viikonloppua ja kevään odotusta!!!!

Tv: Masunasu kp14/28-30

Vierailija
17/22 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä Irinalle. Negailijoita en vielä pahoittele, joudun sit perumaan puheitani kun täti ei tulekaan :)

).( Nyt on paaston eka päivä aloitettu (tai eilen en syönyt kuin pari kiiwiä aamulla ja lopun päivän join mehua). Kaikki ok tähän asti, huominen saattaa olla vähän rankempaa. Olen varannut tosi paljon uutuuselokuvia tuohon koneelle katsottavaksi, että huonot hetket mennään niiden voimalla. Mä en tedä, vaikuttaako tää syömättömyys ovulointiin, mut katsotaan sit ensi kierrossa tuota vauvan tekoa tarkemmin.

Aurinkoisia päiviä kaikille!

-OuMamma-

Vierailija
18/22 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa nälkäkurkien kerhoon =D Kerrohan kuulumisesi sitten!

Vierailija
19/22 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut vähän pimennossa viime päivät. Mun veli tuli ensin meille vieraisille ja lähdettiinkin sitten koko perheen voimin mun porukoiden "mökille" viettää talvilomaa. Mies sai loppuviikon töistä pekkasia, niin päästiin kaikki mukaan.

Lisbetille pahoittelut negasta, ei kuitenkaan heitetä vielä kirvestä kaivoon!

Irinalle myös pahoittelut. Olin ihan varma, että jompi kumpi teistä ois plussannut! Kuten myös Adarakin!!

Kyllä niitä plussia kaivattais nyt! Jaksettais uskoa :)

Tsemppiä paastoileville! Vaatii kyllä mielen lujuutta, mitä multa ei löydy... Mua alkaa muutenkin pyörryttää tosi nopeesti, jos oon syömättä vähän aikaa. Nyt kyllä päätin lopettaa makean syönnin. Oon jäänyt ihan koukkuun sokeriin ja joka päivä on tullu vedettyä jotain. Saa luvan riittää nyt. Ja vaikka raskauden jälkeen pääsin aika helposti takaisin omiin mittoihin, niin nyt kesän jälkeen on tullut kiloja semmonen 4-5 lisää... Pillereiden lopettamisen jälkeen tuli heti pari!! Vaikka käynkin salilla, kävelemässä ja juoksemassa, niin kyllä ne suklaat ja karkit vain näkyy ;)

Ovulaatio olisi sitten ens viikolla, yritän ottaa tän kierron vähän rennommin kuin edelliset, mutta katotaan nyt miten käy...

Kaisa4 kp 12/30, yk 4

Vierailija
20/22 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ADARA*

Huh huu!! Mikä sulla on sielä tilanne?? Tuuppas tekemään tilannekatsaus! =) Huomennako teet testin, jos ei menkat oo alkanu?

*MASUNASU08*

Miten meni tyttöjen ilta? Oliko teillä hauskaa? Toivottavasti oot säästynyt krapulalta, heheh!! =) Pupuiluintoa sinne teille, kun oviskin jo varmaan ihan käsillä! =)

*OUMAMMA*

Tsemppiä paastoamiseen! =) Varmaan mahtava tunne, kun saa kuona-aineet pois kropasta. Ei olis itellekään pahitteeks!! =)

*KAISA4*

Kuullostipa ihanalta tuo teidän mökkireissu. Itekin olen tässä haaveillut viikonlopusta appivanhempien mökillä.. Siellä on niin ihanaa olla kaikessa rauhassa ja aah se hiljaisuus! =) Pupuiluintoa myös sinne teidän suuntaan! =)

*OMA NAPA*

Edelleenkään ei tätiä kuulu. Eilen illalla vihlo oikeen kunnolla ensiksi tuosta vasemmalta puolen napaa ja sitten oikealta. Tietenkin toivo heräs heti, että jos se olis ollu kiinnittymistä tms. raskauteen liittyvää. Nyt taas tuntuu, että jotain tulis housuihin, mutta aina ku käy veskissä tarkistamassa tilanteen, nii ei oo mitään tullu..

En tiedä kuvittelenko, mutta tuntuis niinku valkkari olis taas pikku hiljaa lisääntymässä. Voi voi, kun laittaa kaikkee näitä oireita omaan päähänsä!! Ajattelin tiistaina tehdä testin, jos tässä vielä "menkattomana" ollaan. Toivottavasti olen! =)

Meillä on täällä pakkasta parikymmentä astetta ja aurinko paistaa. Heitin meidän kaikkien petivaatteet ulos tuulettumaan päiväksi. Ihanaa illalla mennä saunanraikkaana nukkumaan puhtaisiin perivaatteisiin! =)

Päivällä ollaan menossa miehen veljen pojan 3v syntymäpäiväjuhliin. Kiva, että on jotain "ohjelmaa" tälle päivälle. Jos ei ilma tästä lauhdu, nii tulee ulkoilut jäämään tältä päivältä..

No joo, jospa lähtis purkamaan tuota pyykkipinoa ja kone laulamaan.

*toiveikas Lisbet, kp 36/31, yk 6.*