Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi vs. muu elämä parisuhteessa - selviytymiskeinoja?

Vierailija
22.02.2009 |

Meillä on perinteinen asetelma eli mies haluaa useammin seksiä kuin nainen. Myönnän edellisenä osapuolena ihan muitta mutkitta, että syyllistyn raskauttavasti kaikkiin niihin perisynteihin mitä perheelliselle miehelle kuuluu. Haluja kuitenkin riittäisi vaikka muille jakaa - siis jatkaa tätä matkaa yhdessä vaimon ja lasten kanssa. Keskustelujen perusteella tuntuu, että se on vaimon ja minun yhteinen mielipide oli niin tai näin, joten tiet eivät ole erkanemassa.

Mitä te olette tehneet tässä tilanteessa? Meillä on kerran kuukaudessa todella hyvää seksiä, aina silloin kun kierto on kohdillaan. Näiden välissä on enemmän tai vähemmän hyvää kiintiöseksiä, ja runsaasti itsetyydytystä minun osaltani.

Mitä enemmän vuosia on kertynyt, niin sitä useammin suhteemme kompastuu mykkäkouluksi tähän asiaan. Minulle jo muutama päivä ilman tarkoittaa mielikuvitusrikkaita skenaarioita korvaavan seksin löytämiseksi. Alkaakin tuntua siltä, että rinnakkainen suhde tai irtikset olisi pienempi paha kuin säännöllinen molemminpuolinen mielipaha.

Oletteko te löytäneet viisasten kiveä keskenänne? Millä taikaluudalla saadaan sekä siivousprioriteetit että jalkoväliasiat kuntoon???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kärsitään prikulleen samasta tilanteesta. Haluan seksiä huomattavan paljon useammin kuin vaimoni. Asiasta on pyritty keskustelemaan ja tilanne on aina hetkellisesti korjaantunutkin mutta aina lopputulos on sama. Seksiä harrastetaan vähemmän kuin kerran kuukaudessa. Kuukauden paussin jälkeen hermoni ovat jo todella riekaleina... mikään ei onnistu ja kaikki on yhtä p***aa. Onkohan näihin ongelmiin olemassakaan mitään ratkaisua? Vai onko tilanne vain se, että olemme seksin osalta erilaisia ja se pitää hyväksyä. Tosin pelkkä ajatuskin siitä, että tilanne ei tule paranemaan vaan luultavasti pahenemaan, tuntuu lähes sietämättömältä.

Vierailija
2/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIMO joka haluaisi useammin

Ei kohtaa haluat ei.

Enkä usko että tilanne muuttuu, on sitä katottu jo useamman vuoden.

ON vain tyydyttävä siihen tosi asiaan että olisi vissiin pitänyt kattoa ja perehtyä hieman enemmän eri "vaihtoehtoihin" ennen kuin sitoutui liikaa.

Tässä nyt sitä sitten ollaan ja eletään seksitöntä elämää. Kai tähänkin tottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin vonkaan välistä 3 kertaa päivässä. Tosin olen huomannut, että "sääliseksi" on todella hirveetä. Olen kyllä havainnut, että olen poikkeustapaus omien kaverieni juttujen mukaan. Lähes kaikki puhuvat puoli-inhoten seksijutuista. Ja se on vain heille välttämätön paha lauantai-iltaisin. HALOO NAISET Ottakaa ilo irti miehistä, lantio heilumaan ja ukolle palo silmiin! Ratsastakaa kunnolla urostenne päällä ja hyväilkää samalla itsenne! Ja valot päällä. Vaatikaa hyväilyjä sinne missä se tuntuu parhaimmalta!

Vierailija
4/13 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin vonkaan välistä 3 kertaa päivässä. Tosin olen huomannut, että "sääliseksi" on todella hirveetä. Olen kyllä havainnut, että olen poikkeustapaus omien kaverieni juttujen mukaan. Lähes kaikki puhuvat puoli-inhoten seksijutuista. Ja se on vain heille välttämätön paha lauantai-iltaisin. HALOO NAISET Ottakaa ilo irti miehistä, lantio heilumaan ja ukolle palo silmiin! Ratsastakaa kunnolla urostenne päällä ja hyväilkää samalla itsenne! Ja valot päällä. Vaatikaa hyväilyjä sinne missä se tuntuu parhaimmalta!

Sehän on hyvin, meillä 2 kertaa vuodessa. Hyvin kestää pää ja muutkin paikat. Vähän vain muista intressejä peliin eikä koko ajan ajatukset seksiin, niin kyllä se siitä.

Vierailija
5/13 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasto on helppo aloittaa kun vatsa ruokaa täynnä.

Tämä tilanne on varmaan kuin kusihätä. Pieni hätä on helppo lannistaa ajattelemalla muuta, mutta ajan kanssa et katsele muuta kuin lähintä vessaa.

Vierailija
6/13 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen totu, vaikka vuosia yrittää sietää.

Olen samaa mieltä, olis alunperin pitäny tutkailla useampia vaihtoehtoja ennenkuin sitoutui.

Vauvakuume vain pahentaa tilannetta. =(

Vierailija
7/13 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut miten on mahdollista että jokseenkin kaikki täällä ei tuonut vielä esiin seksin monialaisuutta ja kumppanin halujen ymmärtämistä??? useinpien kertomat menettelytavathan korostavat omia tarpeita..

herran jestas.. eihän seksin aina tarvitse olla puhdas oppinen yhdyntä.. meidän parisuhteessa sekä nainen että mies mielellään tyydyttää toisiaan esim oraalisesti jos muuten "ei kiinosta tai huvita" ja silti näkee toisen silmissä himon poltteen....

Vierailija
8/13 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin sanottu. Ja mikä sen ihanampaa joskus vain rentoutua ja nukahtaa kun mies touhuaa omiaan.

mut miten on mahdollista että jokseenkin kaikki täällä ei tuonut vielä esiin seksin monialaisuutta ja kumppanin halujen ymmärtämistä??? useinpien kertomat menettelytavathan korostavat omia tarpeita..

herran jestas.. eihän seksin aina tarvitse olla puhdas oppinen yhdyntä.. meidän parisuhteessa sekä nainen että mies mielellään tyydyttää toisiaan esim oraalisesti jos muuten "ei kiinosta tai huvita" ja silti näkee toisen silmissä himon poltteen....

Vierailija
9/13 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne. Minä miehenä haluaisin seksiä useamman kerran viikossa, vaimo ehkä kerran kuussa. Vaimo oli vielä jättänyt nettiselaimen auki (vahingossa), joten sain täältä foorumilta lukea, että vaimoni antaa meikäläiselle säälistä. Kotihommat hoidan mielestäni vähintään keskiverrosti, ei pitäisi olla kiinni siitäkään. Vaimo valittaa, etten hyväile tarpeeksi ja seksi on pelkkää jynkytystä, mutta samalla hän itse antaa sellaista viestiä, että aletaan suoraan hommiin ja hoidetaan homma nopeasti alta pois. Hyväily, nuoleminen sun muu kutittaa tai sitten paleltaa niin paljon, ettei pysty riisumaan. Yleensä vaimo työntää peiton raosta perseensä esiin ja suunnilleen "siinä on, hoida homma". Tai sitten kun kysyn hänen toiveitaan, tulee vastaus "ihan miten vaan, mulle käy kaikki". Yritä siinä sitten täyttää toiveita.

Sen sääliseksi -jutun jälkeen olen päättänyt olla pyytämättä seksiä, en tosin mökötäkään ja hoidan hommat muutenkin. Nyt on harrastettu 2 kk aikana tasan 2 kertaa seksiä, kun minä en ole tehnyt aloitetta. Pää meinaa räjähtää. Turha antaa neuvoja tyyliin "keskustelkaa", sen verran olen oppinut vajaan kymmenen vuoden aikana, että helpommalla ja pienemmällä mielipahalla pääsee, kun menee vessan peilin eteen seisomaan, syyllinen selviää helpommin.

Lapset on hommattu ja meikäläinen on enää se välttämätön paha. Olen käynyt vasektomiassakin, ettei vaimon tarvitse käyttää pillereitä, mutta nyt on sellainen fiilis, että sekin oli vika tikki ja vaimolta on sen myötä häipynyt halut, kun ei enää voi tulla raskaaksi (vaikka lapsiluku onkin täynnä). Kommentoi vaan tyyliin "eihän sulla ole enää siemeniäkään".

Sellanen tilitys. Valitkaa kumppaninne huolella, yhtenevät seksihalut on tärkeä asia.

Vierailija
10/13 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen naisena todella pahoillani sinun puolestasi. Eikä siinä oikein lohduta edes sekään että sanon, että meitä on monta samanlaisessa tilanteessa, myös meitä naisia.

Ja viimeisin lauseesi niin viisas: seurustelun alkuaikoina hyväksymme kai niin helposti huonoakin seksiä kun muuten on perhosia vatsassa. Ei seksuaalisesti vähempää tyytyvä nainen muutu nymfomaaniksi myöhemmin eikä hellyydestä pihtaava mies ala myöhemminkään ottaa vaimon tarpeita huomioon.

Meillä sama tilanne. Minä miehenä haluaisin seksiä useamman kerran viikossa, vaimo ehkä kerran kuussa. Vaimo oli vielä jättänyt nettiselaimen auki (vahingossa), joten sain täältä foorumilta lukea, että vaimoni antaa meikäläiselle säälistä. Kotihommat hoidan mielestäni vähintään keskiverrosti, ei pitäisi olla kiinni siitäkään. Vaimo valittaa, etten hyväile tarpeeksi ja seksi on pelkkää jynkytystä, mutta samalla hän itse antaa sellaista viestiä, että aletaan suoraan hommiin ja hoidetaan homma nopeasti alta pois. Hyväily, nuoleminen sun muu kutittaa tai sitten paleltaa niin paljon, ettei pysty riisumaan. Yleensä vaimo työntää peiton raosta perseensä esiin ja suunnilleen "siinä on, hoida homma". Tai sitten kun kysyn hänen toiveitaan, tulee vastaus "ihan miten vaan, mulle käy kaikki". Yritä siinä sitten täyttää toiveita.

Sen sääliseksi -jutun jälkeen olen päättänyt olla pyytämättä seksiä, en tosin mökötäkään ja hoidan hommat muutenkin. Nyt on harrastettu 2 kk aikana tasan 2 kertaa seksiä, kun minä en ole tehnyt aloitetta. Pää meinaa räjähtää. Turha antaa neuvoja tyyliin "keskustelkaa", sen verran olen oppinut vajaan kymmenen vuoden aikana, että helpommalla ja pienemmällä mielipahalla pääsee, kun menee vessan peilin eteen seisomaan, syyllinen selviää helpommin.

Lapset on hommattu ja meikäläinen on enää se välttämätön paha. Olen käynyt vasektomiassakin, ettei vaimon tarvitse käyttää pillereitä, mutta nyt on sellainen fiilis, että sekin oli vika tikki ja vaimolta on sen myötä häipynyt halut, kun ei enää voi tulla raskaaksi (vaikka lapsiluku onkin täynnä). Kommentoi vaan tyyliin "eihän sulla ole enää siemeniäkään".

Sellanen tilitys. Valitkaa kumppaninne huolella, yhtenevät seksihalut on tärkeä asia.

Vierailija
11/13 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis naisena haluan seksiä enemmän kuin mieheni...

Tosin tuo seurustelun alkuaika oli jotenkin erilaista, silloin hänkin halusi paljon useammin, mutta ei enää... olen kysellyt asiasta, mutta se ei tuota tulosta...

Kun seksiä ehdotan niin häntä väsyttää tai on jotain muuta... Ja siis seksiä on ainoastaan minun ehdotuksestani. Kun päätin etten ehdota, hän ei ottanut koko asiaa puheeksi kahteen viikkoon...

Mielestäni olen panostanutkin asiaan... eli mikä vaan käy, huima seksi tai pikapano kuhan ois jotain, mutta ei...

Hän on varmaan vaan yksinkertaisesti tympääntynyt minuun... tosin ei kyllä myönnä sitäkään...

Vierailija
12/13 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne aloittajan kanssa. Vaimon halut lasten teon jälkeen vähentyneet. Meillä on käyty viime vuosien varrella ongelma läpi ns. perusteellisesti, itkut, hirveät riidat mökötykset ja masennukset,pettymys itseen ja toiseen, itsetunnon romahtaminen, uskottomuuksien ym. paskan epäileminen, mitä IKINÄ vaan voi olla.

Lopulta asiat alettin puhumaan vakavasti läpi. Tultiin siihen tulokseen että jos ja kun haluamme lapsemme yhdessä kasvattaa niin molempien on tultava vastaan. Vaimo kyllä haluaa n. kerran 1-2 viikossa, itse haluaisin 2-4 kertaa viikossa eli tilanne ei ole ihan niin kamala kuin kuvittelen olevan näillä joilla mene kuukausiakin ilman seksiä. On päädytty siihen että toinen antaa useammin kuin itse haluaisi, minä yritän olla vaatimatta enempää kuin pari kertaa viikossa. Ihmeellistä kyllä mutta ollaan päästy kohtalaiseen tasapainoon ja myös molempia tyydyttävää seksiä on nykyään melkein viikottain. Tästä ns. sääliseksistäkin on tullut ihan kelvollinen läheisyyden muoto, vietetään hetki silleen ja vaimokin välillä ihan tykkää sitä, eihän se ole keneltäkään pois hja hänelle utlee hyvä mieli siitä että minulle tulee vähän parempi mieli vaikka eihän se tietenkään oikeaa haluaksta seksiä korvaa. Olen nykykäytännöstä kuitenkin niin kiitollinen että teen kyllä kaikkeni että vajmolla olisi hyvä muutenkin elipyrin olemaan hyvä ja auttavainen pioliso muutenkin. Ainakin meidän kohdalla on nimittäin ihan selvää että en olisi muuten jaksanut. Näillä mennään ainakin toistaiseksi, pitää vaan motivoida itseään että ihan kaikkea ei elämässä voi saada.

M

Vierailija
13/13 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hyvä saada perspektiiviä kun kuulee mitä kokemuksia ja neuvoja muilla on. Keskustelin vaimon kanssa asioista ja päädyimme samanlaiseen ratkaisuun kuin edellisellä vastaajalla. Tämän viikonlopun perusteella hyvä ratkaisu, kummasti tuli tsemppiä muuhunkin kotona olemiseen. Sitä on vaan aika yksinkertainen otus, täytyy myöntää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän