Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi tapa ajatella:

Vierailija
22.02.2009 |

1.Lasten takia ei erota

2. Erotaan lasten takia

Ja jos vielä perustelisit näkökantasi, kiitos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhehelvetti, jossa vanhemmat tappelevat, eivät rakasta toisiaan ja lapset saavat mahtavan parisuhdemallin

vai

uusioperheet, jossa lapset pendeloivat vanhempien väliä ja saavat kärsiä siitä

Ovatko vaihtoehdot tässä? Onneksi lapset ovat sopeutuvaisia eivätkä muusta tiedä, kuin missä elävät.

Vierailija
2/7 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole niin kauheaa kuunneltavaa, kun vanhempien riidat tai on vielä kauheampi on vanhempien mykkäkoulu.

Molemmat kokenut lapsuudessa. Voi sitä onnenpäivää, kun kuulin, että vanhemmat eroavat (sitä en tietenkään heille sanonut).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus se on mahdotonta ja on parempi erota. Missä se raja menee on veteen piirretty viiva ja ulkopuolisen vaikea sanoa.

Vierailija
4/7 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minun lapsuudessani, tosin minä sanoin teininä vanhemmilleni,että eroisivat jo, hulluksihan siinä kaikki olisi tullut!!

mikään ei ole niin kauheaa kuunneltavaa, kun vanhempien riidat tai on vielä kauheampi on vanhempien mykkäkoulu.

Molemmat kokenut lapsuudessa. Voi sitä onnenpäivää, kun kuulin, että vanhemmat eroavat (sitä en tietenkään heille sanonut).

Vierailija
5/7 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiathan ovat mustavalkoisia, jokaiseen avioliittoon, lapseen ja perheeseen pätee vain yksi ainoa totuus, koska kaikkien perheiden tilanteet ovat identtisiä.

-vai miten se meni?

Vierailija
6/7 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmilleni saman pyynnön, että eroaisivat.

Äiti selitti että eivät eroa 'lasten takia' mutta sitten kyllä kun lapset ovat aikuisia =o

Kotielämä oli todella kamalaa meille kaikille ja lasten takia oli pakko sitä jatkaa.

Sama juttu minun lapsuudessani, tosin minä sanoin teininä vanhemmilleni,että eroisivat jo, hulluksihan siinä kaikki olisi tullut!!

Vierailija
7/7 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kotona raskasta ennen eroa; tapeltiin, pidettiin mykkäkoulua, alkoholia ja itse jouduin teininä muutamaksi vuodeksi vanhempieni superpalloksi siihen väliin. Sanoin monesti, että erotkaa jo, en jaksa enää tätä touhua. Äidilläni olikin jo uusi mies kierroksissa, mutta vielä vaan kituteltiin.

Lopulta kun erottiin, niin usein on jälkeen päin sanottu että; "niin kun sinäkin sitä toivoit". Mutta mielestäni lapsen/ nuoren ei kuulu hoitaa vanhempien suhdetta ja joutua kärsimään "aikuisten" ongelmista. Ja mitenkäs sitä muuten huutaisitkaan apua paitsi että pyytäisi eroa jotta rauha tulisi maahan, kun kumpikin keskittyy vain omaan napaan.

Eli mielestäni järkevämpää erota, jos ei homma toimi. Mutta kuten usein jo todettu, että asiat eivät ole mustavalkoisia, mutta silloin on mielestäni viimeinen hetki pysähtyä kun lapsi/ lapset kärsii ja pyytää ratkaisua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi