hiusten muotoilu kysymys. auttakaa tyhmää prinsessan äitiä! pliiis!
eli tälle prinsessalle pitäis saada kunnon kiharat, ja minä sitten äitinä menin reippaasti kauppaan ja ostin pussillisen sellaisia pehmeitä paplareita.. mutta mutta enpäs saa kikkuroita onnistuun. laitoin märkiin hiuksiin kieputtaen ja kuivailin hiustenkuivaajalla, mut eipä silti tullut kuin muutama loiva kiekura sinne ja tänne =( pitäiskö tuohon laittaa kenties joku aine, et sais kiharaisen pään vai miten noiden kans kuuluu menetellä?
Kommentit (23)
vanhanaikaisella piippausraudalla. Tyyliin tähän (sivulla useampikin vaihtoehto) http://www.hairstore.fi/webstore/handlers/main.php?maingroup_id=5&subgr…
Eikä tule epämääräisen näköistä sutturaa, vaan komeat kuninkaalliset korkkiruuvit! Ja menee takuulla vähemmän aikaa kuin rullien väkertämiseen ja irroitteluun. Kestävyyttä saa varmaan samoilla muotoilutuotteilla kuin em. vastauksissa. Meillä tehty puhtaisiin hiuksiin ja kyllä on päivän kestäneet.
Ja mihin tarkoitukseen noi kiharat on?
JOS on ihan jotkut juhlat ja haluaa kiharat niin tekisin piippausraudalla (pohjalle lämpösuojan sisältävää kampausnestettä) tai patukoilla (mun mielestä nää vaan on vaikeita heh...)
MUTTA jos lapsi haluaa vaan huvin vuoksi kiharoita ns kotikäyttöön niin märkiin hiuksiin paaaaljon pikkuisia lettejä,joka puolelle unohtamatta alimpia hiuksia tai sit ihan ranskalaisia lettejä tmv... päät jää tosiaan hampsottaan helposti,mutta ns kotikäyttöön kiharoissa lapsi ei välitä :) kuhan saa prinsessoida :)
Ja tätä päiden hampsotustakin voi ehkäistä niin et kun siihen loppuun jää pakostakin suoraa hiusta niin oon sen taittanut mutkalle ja laittanut siihen sen renksun vasta siihen mutkan päälle,siis taitan hiustupsun (sen letin pään) ns sisäänpäin ja ponkkarin siihen päälle
Niin joo ja lettiversiossa pitää käyttää kunnon tiukkoja ponkkarinauhoja,ei mitään löysiä,en putoilee pienistä letin päistä
Kampaaja vastaa