Miten raskaus muutti kroppaasi?
Kommentit (8)
ja rinnat tyhjät pussit.. arpia maha täynnä
olin 25-27 ja hoikka ennen ja jälkeen raskauksien, lantio jäi vähän leveämmäksi, vaikka vyötärö ja maha palasivat entiselleen - farkkumallia piti vaihtaa ja jalka tosiaan jäi suuremmaksi
uskon että on pysyvää, olen nyt 40v =)
kahden raskauden ja synnytyksen jälkeen on entisestään pienentyneet ja vähän "löystyneet" rinnat. Nekään eivät silti ihan pusseina vielä roiku. Muuten olen nyt oikeastaan "timmimpi" ja painoltakin pari kiloa kevyempi kuin ennen raskuksia. Tietysti se on vaatinut jonkin verran treenaamistakin, kun molemmissa raskauksissa painoa tuli lisää lähes 20kg.
Rinnat roikkuvat, mutta sehän on imetyksen syytä, ei raskauden. Pömppä on vähän löysempi, mutta ei nyt kamalasti. Ei oikeastaan muuta.
raskauksien jälkeen ovat saman kokoiset ja näköiset.
mutta ikuinen merkki on keisarinleikkausarpi (pystyviilto). Hiukset eivät ole enää niin pehmeät kuin ennen raskautta,rinnat muutti muotoaan.
Ennen napa oli soikea ja pystysuuntainen nyt löysä nahka on kääntänyt navan lurpalleen vaakatasoon. Muuten olen suht ennallaan kahden raskauden jälkeen, tuo navan kääntyminen tapahtui vasta toisen synnytyksen jälkeen palautuessa...(olen normaalipainoinen ja raskauksissa tuli n.18kg) imettäessä tietty rinnat oli pari numeroa suuremmat kuin nyt yht. 3v imetettyäni mutta kooltaan taas varmaan suht samat kuin ennen raskautta, vähän löysemmät kyllä...
Alapää on vähän eri mallinen, mutta ei enää haittaa kun on parantunut.