Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas, mitä musiikkia kuuntelette ja onko musiikki teille tärkeetä?

Vierailija
22.02.2009 |

mä tulisin hulluks jos en sais kuunnella musiikkia, autossa huudatan aina mankkaa, täytyy sanoa että alkaa oikeen ahdistamaan jos en saa välillä kuunnella ihan rauhassa muutaman tunnin, ja tulen erittäin kiukkuseks. Muutenkin helpottaa kauheesti jos on vaikka paha olla tms niin kummasti se musiikki aina auttaa ja välillä tulee itkukin paremmin musiikin avulla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä radiota, mutta kotona kuuntelen mieluiten hiljaisuutta silloin kun sitä joskus on.

Vierailija
2/8 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska silloin en kuule muita ääniä ollenkaan,no jos olen yksin joskus harvoin niin sitten laitan musiikin kovalle ja nautin kun saa kuunnella ihan rauhassa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huudatan mankkaa täysillä. Radio Suomipoppia yleensä kuuntelen, kaikki kotimainen musiikki menee. Ja laulan. Lujaa. Kotona en kuuntele lainkaan.

Vierailija
4/8 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

autossa ja töissä, harvemmin kotona.

Kotona tulee välillä kuunneltua levyjä, aina mielialan mukaan. Ostin pitkästä aikaa muutaman levynkin, Mikan levy oli hyvä.

Nyt olen kuunnellut paljon nuoruuden ykköstä Scooteria. Tulee jotenkin energinen ja toiveikas fiilis. Eron aikana tuli kuuneltua andrea Boccelin silloista levyä, hyviä mutta melankolisia lauluja. Nyt en voi edes kuunnella sitä, tulee ahdistus.

Vierailija
5/8 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulisin hulluks jos en sais kuunnella musiikkia, autossa huudatan aina mankkaa, täytyy sanoa että alkaa oikeen ahdistamaan jos en saa välillä kuunnella ihan rauhassa muutaman tunnin, ja tulen erittäin kiukkuseks. Muutenkin helpottaa kauheesti jos on vaikka paha olla tms niin kummasti se musiikki aina auttaa ja välillä tulee itkukin paremmin musiikin avulla.

Vierailija
6/8 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- työkseni. Siksipä kotona en yleensä kuuntele mitään, nautin hiljaisuudesta.

Vierailija
7/8 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MP3 aina mukana.

Ikisuosikki on Kotiteollisuus, mutta tällä hetkellä kuuntelen myös mm. Scars on Broadwayta, Hassisen konetta, Sielun Veljiä yms.

Vierailija
8/8 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näköjään sitä tärkeämpää, mitä vanhemmaksi tulen (nyt 49-v.). Autossa on aina Radio Rock auki, kotona taas kuuntelen levyjä. Nyt mun kolme lempibändiä on System of a Down, Korn ja Linkin Park. Myös j-rockia, sieltä hevipuolta, kuuntelen paljon.