Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettäisikö sinua jos olisit työttömänä? Voisitko kertoa asiasta siinä missä töissä käynnistäsi tai äitiyslomastasi?

Vierailija
29.04.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työttömyys minulle edes ole mikään katastrofi, moni tuntuu niin kuvittelevan, saan ihan hyvää ansiosidonnaista päivärahaa ja ihan kivakin toisaalta olla välillä enemmän kotona, lapsetkin vielä aika pieniä. Toki siis töitä haen mutta ei tämäkään paha ole.

Vierailija
2/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä, työtön, vapaaehtoisesti kotona " kotirouvana" , opiskellut välillä lisää ja vaihtanut alaa, sitten taas eri paikoissa töissä. Nyt taas töissä. Ei yhtään hävettäisi kertoa että olen tällä hetkellä työttömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään muun työttömyyttä ole pitänyt mitenkään nolona. Itseään kohtaan sitä on kriittisempi.

Vierailija
4/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkäisi siitä että mut leimattaisiin työttömäksi kylillä. Hyville ystäville jne kertoisin vailla mitään ongelmia tai häpeää.

Vierailija
5/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen " äitiyslomasijaisuus loppui kuukausi sitten ja nyt etsin uutta työtä" .

Vuosia kestänyt ottaisi jo itsetunnon päälle ja varmaan hävettäiskin.

Vierailija
6/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kirjoitin lukiosta 1997, että jos siitä lasketaan niin yli vuosikymmen. Tietysti aina jotain pientä opiskelua on kuvioissa tai lapsia tehtailtu.