Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko liikaa??

Vierailija
21.02.2009 |

Mies on töissä noin 12 tuntia päivisin joskus jopa kauemmin... ennen ei ollut ylitöitä ollenkaan ja oli ajallaan kotona... Yksin saan olla täällä päivästä päivään.. Joka ilta on ainakin tunnin kaverin kanssa kahvilla shellillä...

Nytkin lähti puoli kahdeksan aikaa sanoi ettei kauaa mene, kun menivät tekemään kaapinovia meille valmiiksi huomiseksi... eipä vieläkää oo kuulunu.. :/ Yhteen viestiin vastasi tunti sitten että ei enää kauaa mene....:/ Siis vaadinko liikaa että hän joskus olisi edes kotona??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis teillä on joku remontti tai rakennus meneillään? Silloin sun on ihan turha "vaatia" yhtään mitään. Mene mieuummin mukaan niitä tekemään.

jos taas kyse e ole teidän remontista eikä ne kaapit tulkaan teille vaan firmalle niin ajattele sitä, että siitäkin firmasta joku irtisanotaan....

Vierailija
2/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on aina poies, mulle riittäis et se olis edes kotona joskus... Me ei tehä nykyää mitää muutaku hän kattoo elokuvia tai sarjoja koneelta... Olis edes kotona! ONKO SIIS LIIKAA VAADITTU?

Näköjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat meille tulossa, mutta itse minulle kertoi että siinä hommassa ei mene kauaa

Kyse onkin siitä että hän on aina ylitöissä, ja nytkun olisi aikaa mä olen taas yksin.

Se on nyt kolme ja puoli tuntia ollu jossakin ja matkaan menee puolisen tuntia!

Vaikka hän on väsyny ja ollu ylitöissä, silti lähtee iltasin vielä tunniksi tai puoleksitoista johonkin...

Itse en lähde kavereittensä seuraan sillä he puhuvat vain autoista ja tuo ovi juttu tehdään jollain koneella mikä on ohjelmoitu,

Niin ja olen tänää ollut ITSE JO MAALAAMASSA ASUNTOAMME JOTEN TURHA MUSSUTTAA ETTEN ITSE TEE MITÄÄ! Koska se ei oo tässä se pää asia.

Vierailija
4/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut miehet vaan ei tajuu.

Vierailija
5/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ei ollut tällaista ongelmaa ollenkaan... :/

ap

Vierailija
6/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen? Olen itku kurkussa kertonut että en halua olla yksin mutta vastauksena tulee että en ole kohta sillä vauva syntyy, PUOLEN VUODEN PÄÄSTÄ. Hän siis tietää asian..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi