Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teilläkin viikonloppuaamuisin näin?

Vierailija
21.02.2009 |

Vitsi teillä on nopea pesuohjelma muutes koneessa, kade, mulla on 2,5h jos pesen 60asteisia...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ärsyttää minua suunnattomasti.

Jos herään vaikka 10-11 aikaan niin verhot on vielä kiinni, lapsilla ei ole vaatteita ja koko porukkaa istuu pimeässä katsomassa tv: tä.

Vierailija
22/31 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset heräävät viikonloppuaamuina samaan aikaan kuin viikollakin, eli puoli seitsemältä. Herättyään he tulevat herättämään minut, sillä minä hoidan yleensä arkisinkin aamutoimet. Minä siis nousen antamaan lapsille aamupalaa ja auttamaan heitä pukemaan päivävaatteet. Sitten istutan heidät telkkarin ääreen odottamaan lastenohjelmia ja painun takaisin sänkyyn. Mies nousee kahdeksalta tai puoli yhdeksältä ja minä saan nukkua (tai loikoilla - yleensä en saa enää unen päästä kiinni) vielä noin tunnin, kunnes en enää kehtaa maata sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelematta on noussut vain kerran, esikoinen on nyt reilu 3v. Mä nousen lasten kanssa arkena ja viikonloppuna, lomalla, aina. Arkena mies lähtee välillä aikaisin töihin, herätys on klo 5 ja painaa torkkua niin että se soi kuuteen asti viiden minuutin välein. Sitten nousee ylös, kolistelee keittiössä ja eteisessä ja lähtee 6.30 töihin. Ja juuri kun nukahdan uudelleen, lapset heräävät...

Vierailija
24/31 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä toista aamua (jolloin mä saan nukkua), ei tule koskaan.

Vierailija
25/31 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ikinä itse nuku myöhempään ;) Eli herään aina lasten kanssa aikaisemmin, ja mies nukkuu pidempään. Mutta tämä johtuu ihan omasta halusta, olen aamuihminen ja päivä menee pilalle, jos nukun puoleen päivään!

Vierailija
26/31 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi toinen ei avaa verhoja. Ja jos aurinko paistaa sulkee ne minun avattuani koska häikäisee.. Ja kyllä,mies nukkuu mutta minäkin torkun sohvalla. Lapset leikkii vaipat märkinä, kohta varmaan täytyy herätä kunnolla..

Vierailija
27/31 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukuin, mies käytti koirat pissalla, laittoi tiskit ja keitti kahvia:).

Vierailija
28/31 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiskä nousee ylös kun lapsetkin. Keittää aamupalan, hoitaa kotia ja milloin mitäkin. Usein ehtii käydä katraan kans kaupassakin ennen kuin iskä alkaa osoittaa heräämisen merkkejä.

Se kerta kun äiti ei nousekaan ylös aamulla, vaan isä, tarkoittaa sitä, että äiti on todella sairas ja lääkäri on määrännyt erikseen pysymään sängyssä.

Oikeastaan tilanne ei edes ärsytä minua. Saan kuitenkin iltaisin kulkea kavereiden kanssa miten haluan ja muutenkin saan vapautta harrastaa yms.

Ihan hienosti sitä tuntuu jaksavan, vaikka kotiutuisi valomerkin jälkeen ja nousee ylös keittään aamupuuroa klo 7. Nukkuu sit eläkkeellä :D

Vierailija
29/31 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies herää joka viikonloppu ja minä NUKUN

Vierailija
30/31 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nousen itse vähän myöhemmin kuin lapsi. Eli jatkan unia hänen katsellessa lastenohjelmia. Lapsi jopa keittää monesti äidin iloksi aamukahvin :)

Vierailija
31/31 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina viikonloppuisin tai silloin kun mies menee iltavuoroon.

Lapsi herättää klo 8-8.30. Hetki heräillään. Mies nousee, ottaa lapsen ja vaihtaa vaipan. Minäkin nousen ja keitän miehelle ja lapselle puuroa (en itse syö puuroa, yöh). Mies syö puuronsa ja minä syötän samalla lapsen. Lapsen syöttämisen jälkeen syön pari palaa ruisleipää/jugurttia. Aamiaispöydässä seurustellaan yleensä n 45-60 minsaa. Sitten mennään olkkariin, lapsi saa leikkiä lattialla, minä juon kahvini ja surffailen, mies juo kahvinsa ja katsoo telkkaria. Tai kuorsaa lattialla lapsen kiipeilytelineenä kuten nyt juuri. :)

Meillä kyllä mulla kestää kauemmin herätä aamulla. Nytkin vielä koomailen tässä (tosin viime yönä en saanut kovin paljon nukuttua, liitoskipuja), mutta pian pitäisi nousta siivoilemaan. Ja n klo 12 vaihdan vaipan lapselle ja mies saa antaa sille ruuan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän