Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että mieheni vaatii, että kotona pitää olla

Vierailija
09.12.2008 |

joka päivä jotain itse leivottua?

Alkaa ideat loppua ja vaikka kotona oonkin päivät, ei v.....kaan kiinnostais joka päivä leipoa...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi olet tähän asti leiponut joka päivä?

Eikö olisi helpompi leipoa kerran viikossa tai kahdessa ja laittaa satsi pakkaaseen. Sieltä sitten joka päivälle tuore pulla miehenpaskalle.

Vierailija
2/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suostut :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toiselta voi mitään vaatia. jokainen tekee sen, mitä tahtoo. voit valita itsekkin tahdotko leipoa joka päivä. miehesi varmasti vaatii juuri niin paljon kuin annat. ihmisillä on taipumus venyttää rajaa juuri niin pitkälle kuin saavat sen venytettyä.

Vierailija
4/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Ei helkkarissa, ei mun mies kyllä patista leipomaan, melkeinpä etten sanoisi päinvastoin, toppuuttelee että älä leivo :DD

Vierailija
5/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä pitopalvelu sinä olisit hänelle?

Vierailija
6/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. vitonen

Vierailija
7/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoa saa, vaatia ei.

Osta kaupan pakastealtaasta raakapakastepullia yms. Siellähän on vaikka mitä herkkuja. Ei se mies mitään eroa huomaa....

Toivottavasti palkitse sun leipomiset hyvällä seksillä.

Vierailija
8/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole miehesi palvelija.

Vierailija
9/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä varmasti alkais miehelle joka päivä leipomaan, kyllä se saa riittää että mä meillä joka päivä ruoan teen. leivon vaihtelevasti, välillä usein, välillä harvemmin. tottakai mies tykkää että leivon ja joskus sitä pyytääkin ja tykkään silloin tehdä kun mies sitä pyytää. ei mun mies joka päivä mun olettais leipovan.

Vierailija
10/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia.

ei todellakaan.

aika paskan ukon oot löytäny

Vierailija
11/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni ei ole normaalia edes syödä joka päivä pulla tms.

Vierailija
12/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on naisen puolisokseen hyväksynyt ja heidät on kirkossa naimisiin vihitty.

Vierailija
13/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on naisen puolisokseen hyväksynyt ja heidät on kirkossa naimisiin vihitty.

en tiedä josko tolla kirkossa vihkimisellä on asiaan yhteyttä niin ehkä sitten, jos uskis naisten elämässä ei oo muuta ku passata ukkoa, niin oon entistä iloisempi kirkkoon kuulumattomuudestani. onnea sulle vaan. minä en ole mieheni palvelija, vaan kumppani, ystävä, rakastajatar

Vierailija
14/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä alusta asti tehny ukolle selväksi että ellen kelpaa omana vittumaisena itsenäni niin painukoon sinne minne ei aurinko paista. Ottakoon thaikkunaisen jos palvelijaa haluaa.............

Vierailija
15/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan aika möhkis jos kerkee syödä aina päivässä minkä kerkeet leipoa..

Mutta siis, meiän ukko on kanssa sellanen, että eukon pitäs revetä joka paikkaan ja mieluummin tehdä senkin työt(meillä navetta) mutta kun oon luonteeltani hanttapuli niin teen mitä tykkään en mitä toinen käskee=)

Laita vaan ukkosi kuriin!! Ja leipomaan ite, koittaa herra viikon leipoa joka jumalan päivä niin tietää sitten mitä vaatii ja vaatiikokaan enää..

Tai ylipäänsä hoitaan lapsia viikon niin näkee onko siinä mahdollisuutta/voimia joka päivä leipoa. Ukoilla kun toisinaan tuppaa olemaan luulo,e ttä kotiäiti päivät vetää lonkkaa sohvalla ja kateellisina siitä koittaa lisää työllistää..=)

Mutta luulohan ei ole tiedon väärti;O

Vierailija
16/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tais olla viimeinen piirakka meikäläiseltä, mitä äijä tänään napaansa tunki.

annanko puhelinnumeron täällä niin voi halukkaat jauhopeukalot ottaa siihen yhteyttä? vaikka se joka piristävästi sanoi, että olen sen kakkiaisen palvelija!

Vierailija
17/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tais olla viimeinen piirakka meikäläiseltä, mitä äijä tänään napaansa tunki.

annanko puhelinnumeron täällä niin voi halukkaat jauhopeukalot ottaa siihen yhteyttä? vaikka se joka piristävästi sanoi, että olen sen kakkiaisen palvelija!

Vierailija
18/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidät sit kiinni kans tuosta. muista ettei muutkaan vaimot ukoillensa joka päivä leivo. ostakoon mies vaikka pullansa kaupan irtopulla tiskistä :)

Vierailija
19/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARVOA. mies siis on hyväksynyt sinut, mitä??? säkö otit kenet sait ja siitä nyt oot sit niin kiitollinen joka helvetin hetki että oli äijä millanen paska tahansa sä nielet turhautuneisuuden ja kiukun ja uhraat elämäs äijän passaamiselle. onneks ei kaikki olla yhtä epätoivosia

Vierailija
20/24 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käske itse leipomaan?

Ainahan vaatia saa, mutta onko pakko suostua?

Aika huono provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi