Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaamalla huono olo kolmantena päivänä

Vierailija
21.02.2009 |

Tuntuu tukalalta, nälkä ei ole, mutta jotenkin ällö olo. Leipää ja kasviksia tekee mieli, mutta ei mitään proteiinipitoista. Normaalia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanaa vaaleaa hiivaleipää, jonka päällä viipale salaattia, tomaattia ja paprikaa. En mä niitä rehuja yksin halua.

Vierailija
2/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä anna heti periksi mieliteoillesi jos haluat oikeasti laihtua.

laita kinkkuviipaleen päälle rehut tai rullaa ne ja syö. Leivättömyyteen tottuu nopeasti ja sitä ei enää tee mieli samoin perunat, riisti ja pastat eipä niitä tarvitse mihinkään.

Kokojyväleipää voi syödä silloin tällöin muttei pariin ensimmäiseen viikkoon jos olet South Beach Dietillä.

Hyvä olo tulee ja voittaa monin kerroin vastukset mutta se kestää jonkin aikaa.

Minulla oli helvetinmoinen päänsärky toisena ja kolmantena päivänä lievä kun aloitin ja se oli vieroitusoireita ja kun siitä selvisin on ollut yhtä juhlaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ekalla viikolla... laskiaispullat katsoo kaupassa kutsuen. mitä tilalle! en halua lipsua!!

Vierailija
4/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattelin vain kokeilla. Ei mulla kyllä ole leipää syömällä koskaan huono olo tullut, joten siitä en ymmärrä yhtään mitään. Kunhan vain huvikseni testaan, kun tätä niin kehutaan. En minä normaalistikaan pelkkiä hiilihydraatteja suuhuni mätä.

Vierailija
5/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne Valion sokeroimattomat marjakeitot luonnon- tai soijajogurtin kanssa.

Vierailija
6/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt 1,5 viikkoa takana ja makeanhimo ei ole helpottanut yhtään. Taisi olla ihan huuhaa-juttu jos tässä ei mitään ihmettä tapahdu.

Vierailija
7/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sovi minulle. Kohtuullisesti syömällä kaikkea ja liikkumalla laihtuu myös. Leipä on terveellistä ja 6-8 palaa sitä voi syödä päivässä, pitkäketjuiset hiilihydraatit ovat terveellistä syötävää ja tasaavat verensokeria. Karppaamalla saa pahimmassa tapauksessa verisuonensa huonoon kuntoon syömällä liian rasvaista/vääränlaista rasvaa.

Vierailija
8/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-karppisuklaajäde tai tumma suklaa

-vaihtoehtoisesti jotain hedelmärahkaa

-mud cakenkin saa tehtyä karppisena

Käy karppifoormumilla.

Vierailija
9/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-8 palaa leipää päivässä - paitsi ihan todella harvoin - normaalisti syön 1-2 palaa leipää aamulla ja ip 1-2 palaa leipää ruoan kanssa. Paitsi jos on riisiä, pastaa tai perunaa, en syö leipää kaveriksi. Makeanhimo mulla ei vaivaa kuin silloin kun en ole syönyt tarpeeksi, olen suolaisen ystävä. T. Ap

Vierailija
10/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisestikään kaikille ei näin onnellisesti käy. Lapset saa mässyttää vieressä karkkeja ja suklaata karkkipäivinään ilman että äiti on kerjäämässä vieressä.

Kahden viikon kieltäytymisen jälkeen olen kyllä makeatakin syönyt ja käytän herkkuihin Hermesetas makeutusjauhetta tai nestettä. Tumma suklaa 70 % maistuu makelta vaikka ennen se oli karvasta.

Leivon ahkerasti ja olen tehnyt myös itselleni sopivia tuotteita, osaan tehdä tuotteita helposti koska olen ruoanvalmistuksen ammattilainen ja niille joilta ei niin helposti suju hyödyntäkää reseptiikkaa joka on täällä

http://karppaus.info/resepti/

Kaksi viikkoa on jaksettava taistella sillä siltähän tuo teillä joillakin kuulostaa, yllätyin koska oma kaksiviikkoinen sujui ongelmitta.

Leivonnaisia kohtuullisesti, olen tehnyt juustokakkua mantelipohjalla, suklaamoussea karpille soveltuvalla ohjeella jonka itse olen kehittänyt, rahka on hyvää joten sitäkin olen tehnyt. Meillä on itse poimittuja marjoja pakkasessa joten kun teen rahkaa koko perheelle vaahdotan kerman ja lisään rahkan sen jälkeen otan osan erilleen itselleni ja valmistan tästä eteen päin rahkat valmiiksi eri astioissa, omani makeutan hermesetaksella.

Jos on teillä marjoja tehkää kahden viikon jakson jälkeen tällaista, maitoa 1 dl ja 2-3 dl jäisiä marjoja ja vähän makeutusainetta nesteenä. Ainekset koneeseen jolla tehdän pirtelöt saatte ihanaa jädeä. Mustaherukka on yllättäin suosiossani ja näin menee herukat helposti alas ja on hyvää ja terveellistä.

Vierailija
11/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valmistakaa niin kuin tekisitte rieskaa tai teeleipää

Fiber kuitujauhetta

soijajauhoa

soijarouhetta

pähkinää

siemeniä esim. auringonkukka

jotain kokojyväviljaa (hieman)

mantelijauhoa

pellavansiemeniä

öljyä

kananmunaa

suolaa

(leivinjauhetta)

Väitän että karpatessani saan enemmän kuitua kuin koskaan ennen elämässäni tätä ennen.

Syön paljon enemmän kasviksia joten hiilareitakin tulee ja se mitä syön on hyvänlaatuista.

Mitä kukaan tekee sokerilla, valkoisella vehnäjauholla, valkoisella riisillä, makaronilla joka on kuin söisi valkoista vehnäjauhoa tavara on sama muoto eri.

En ymmärrä että tätä ruokavaliota haukutaan, jos söisi entiseen malliin olisi ruokavalioni paljon kehnompi, karkkia,chipsejä, pullaa, kakkuja, suklaata kului viikottain.

Vierailija
12/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittua, että ne, jotka siihen siirtyvät ovat eläneet pullalla, sipseillä, roskaruoalla ja karkeilla! Antakaa mä kerron teille salaisuuden: teidän ruokavalionne on ollut niin paska, että ihan normaali sekaruokakin, missä hiilihydraatteja ei erityisesti tarvitse välttää tai laskea, mutta niillä ei suinkaan yksin vatsaa täytetä - olisi tuonut teille fantastisen olon. Tavallinen ruokavalio ei siis - yllätys - olekaan pelkkää valkoista sokeria ja jauhoja, kuten suuressa viisaudessanne olette luulleet, vaan sisältää MONIPUOLISESTI sekä hiilareita, rasvaa että proteiineja.

Vierailija
13/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää syödä suklaata ja makeita herkkuja.

ilmeisestikään kaikille ei näin onnellisesti käy. Lapset saa mässyttää vieressä karkkeja ja suklaata karkkipäivinään ilman että äiti on kerjäämässä vieressä.

Kahden viikon kieltäytymisen jälkeen olen kyllä makeatakin syönyt ja käytän herkkuihin Hermesetas makeutusjauhetta tai nestettä. Tumma suklaa 70 % maistuu makelta vaikka ennen se oli karvasta.

.

Vierailija
14/14 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun kokeilin tuota dieettiä kärsin ihan helvetin tuskat (mentaaliset)

niin kiinni olin hiilihydraateissa että se oli ihan hyvä henkinen harjoitus niistä kieltäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi