Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raskaus pilasi kroppasi? Valitsen abortin enkä raskautta!

Vierailija
21.02.2009 |

ja sain kaksi ihanaa lasta. taidat olla vitun tyhmä kun noin ajattelet. ihan suoraan sanottuna.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat vähän veltommat imetyksen jälkeen. Vatsalihakset löysemmät. Mutta enpä ole urheillutkaan samalla lailla kuin ennen raskautta. Ikä se enemmän on muutoksia tuonut kuin raskaus.

Vierailija
22/32 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa olisi mennyt pilalle, ja eikä kroppakaan vielä mutta koko elämä.

Opiskelut, ja työt.

Kroppa meni pilalle. Perse repes, rinnat rupsahti pahasti, vatsanahka venyi, kiloja tuli (ja meni myös pois) ja naama vanhettui valvomisesta (tein 25, 27v lapset)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun niihin onnekkaisiin, joilla maha jäi sinne synnytys saliin.Raskausarpiakaan ei ole näkynyt.

Vierailija
24/32 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin vaan, että rintoja taisi muuttaa jo ennen raskautta tuo kuuluisa maan vetovoima. Ei siinä pari raskautta enää mitään tuntunut. Onnellisia lienevät ne, jotka ovat pienipovisia.

Vierailija
25/32 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat roikkuva entistä enemmän. Mutta sehän ei ole raskauden syytä, vaan imettämisen.

Ei tullut arpia, ei suonikohjuja eikä muutakaan. Ehkä tuo vatsanahka on aavistuksen löysempi, mutta ei se roiku eikä mitään.

Vierailija
26/32 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...sain kaks kertaa lottovoiton..tai enemmän..mitkään miljoonat ei voita mun pieniä:)

Kroppa on samanlainen kuin ennenkin..vatsaakaan ei ole..mutta haluan kolmannenkin lapsen ja jos kolmas raskaus jättää jälkensä niin se on sen arvoista...ei vois vähempää kiinnostaa:)

Vierailija
27/32 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää löystyi jaon yhä 2 vuotta alatiesynnytyksestä puolitunnoton ja löysä. Raskausarvet järkyt ja aikaisemmasta sektiosta maha jäi rehellisesti "etupyllyn" näköiseksi.

Pahimmin haittaa toi alapää. Suosittelen sektiotia!

Vierailija
28/32 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kroppa ei ikuisuuksiin pysy hyvänä vaikka et lasta "tekisikää"

Vierailija
29/32 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt kiloja tai arpia eikä rupsahtaneita rintoja tai roikkuvaa mahanahkaa. Kroppani on ollut parhaimmassa kunnossa ikinä siinä vaiheessa, kun nuorempi lapseni oli neljävuotias ja minä 34 ja innostuin oikein treenaamaan :) En ole koskaan ollut mikään täydellinen, mutta ihan hyvä aina.

Odotan nyt kolmatta lasta. Saa nähdä, menenkö vihdoin ihan pilalle. Ihan sama vaikka vähän rupsahtaisin, sillä nautin kyllä enemmän lapsista kuin itseni ihailemisesta. En usko, että mitään radikaalia nytkään tapahtuu, sillä kiloja ei ole toistaiseksi ainakaan kertynyt pahemmin, rinnat eivät ole kasvaneet kuin juuri ja juuri yhden kuppikoon verran ja mahakaan ei kasva holtittomaksi.

Vierailija
30/32 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 3 ihanaa poikaa:) painoa ei ole tullut lisää...kaikki on lähtenyt mikä raskaus aika tuli....tunnen itseni jopa naiseks nyt...ku on lantio vähä levinnyt pikku tytön vartalosta:)kyl se on nii et se tyhmä teko syy sanoa et mulla on jo kaks lasta en voi olla enää hyvässä kunnossa...paskan marjat sanon minä...itse voi kyl päättää miten liikkuu ja mitä syö.............

Vierailija
31/32 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus ei sinänsä pilannut ulkomuotoani lainkaan vaan ne vauvavuodet: lopputuloksena tummat silmänaluset, laihtunut olemus ja olemattomat rinnat.

Mutta, varmaan saan tästä painon taas nousuun kun imetys loppuu, tosin en tiedä saanko enää rintojani takaisin ja nuo tummat silmänalusetkin tuntuvat tulleen jäädäkseen :(

Silti en voi mitata lasteni arvoa kehoni ulkonäöllä. Olen onnellisempi siitä että minulla on 2 lasta kuin siitä että minulla olisi kaksi terhakasta tissiä ja kirkkaat silmät. Ketä rakastat? Minä rakastan lapsiani enemmän kuin omaa ulkonäköäni.

Vierailija
32/32 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen ihan hoikka ja urheileva, ei alamahan pömpötys lihasheikkouden/venymisen vuoksi enää katoa. Lisäksi sain napatyrän ja inkontinenssin, joka on kylläkin jo leikkauksella korjattu. Tissit roikkuu. Olikohan ne siinä? :) Kilot sain pois. Ai joo, kaularangan kulumatkin sain, mutta ne tulivat vasta vauvan kantamisesta, ei raskausajasta. Siltikään en b´vaihtaisi! (kolme isoa vauvaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi