Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka saada hiiret pois kodista? kissaa ei voi allergian takia ottaa.. =(

Vierailija
21.02.2009 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se yleistäkin?

Vierailija
2/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kannattaa asettaa loukkuja. Kuulemma makea syötti toimii paremmin kuin suolainen.

Sitten on myrkkyjä, mutta ne voi olla hankalampi juttu lapsiperheessä, ettei lapset vaan pääse käsiksi myrkkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiiret ovat harvinaisia

Vierailija
4/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla hiiret havisivat, kun ostimme sellaisia ultraaanikarkoittimia, jotka kytketaan pistorasioihin joka huoneeseen. Ei ole ollut hiiria pariin vuoteen.

Vierailija
5/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistorasiaan laitettava karkotin, ja se vinkuna koskee aivan sairaasti mun korviin ja aiheuttaa armottoman päänsäryn. Kerran ihmettelin siskon luo mennessä että mikä ihme täällä vinkuu, kukaan muu ei sitä kuitenkaan kuullu. Syy löyty siitä hiirenkarkottimesta.

Mun lapsuudenkodissa oli hiiriä kellarissa. Sieltä yritettiin saada ne pois tukkimalla kaikki kolot. Se ei kuitekaan auttanu vaan hiiret sai jotenkin jopa peltiset tuuletusaukon suojat revittyä irti. Lopulta laitettiin tiiliskivet tuuletusaukkoihin, niin hiiret ei enää päässy sisään.

Vierailija
6/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hiiribaari. Mulla on aikoinaan ollut jopa kaksi kissaa, jotka haalasivat jatkuvasti hiiriä kyllä ulkoa portaille, mutta sisällä oleviin eivät päässeet käsiksi. Vuosia yritin käyttää loukkuja, jotka eivät helpolla tehonneet, tai tietysti silloin kun olin pari viikkoa pois kotoa, oli hiiri mennyt ja mädäntynyt lattiaan kiinni. Kiva siinä rapata sitä mössöä irti.. Lopulta laitoin ulkoeteiseen myrkkyä, ja nyt ei ole näkynyt.. Paitsi eteisessä kerran kuollut hiiri.