Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka sua lohduttaa jos sulla on paha mieli?

Vierailija
25.02.2015 |

Vai kerrotko siitä kellekään edes?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:54"]

Alkoholi

[/quote]

Tämä, valitettavasti yhä useammin.

Joskus laitan asunnosta kaikki valot pois ja istun huoneen perimmäisessä nurkassa polviini nojaten. Joskus lähden keskellä yötä useamman tunnin kävelylle selventämään ajatuksiani.

Vaikeaa kun joskus vain haluasi huutaa ja itkeä.

Vierailija
42/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomies. On hyvä huomaamaan pahan mielen ja suhtautuu siihen aina lempeästi <3 Toimii myös toisin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa

Vierailija
44/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kissa ja av-mammat <3
eka halaa ja tokat neuvoo <3

Vierailija
45/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:22"]

Avomies. On hyvä huomaamaan pahan mielen ja suhtautuu siihen aina lempeästi <3 Toimii myös toisin päin.

[/quote]

Aika ihana, olisipa tuollainen ihminen jokaisella. 

Mulla ei ole kuin yksi ihminen jolle voin kertoa, mutta se voi joskus käyttäytyä arvaamattomasti eikä siitä ole apua välttämättä silloin kun on paha mieli.

Voimia kaikille meille joilla on paha olo eikä siitä voi puhua kenellekään. Jaksetaan yhdessä eteenpäin.

Vierailija
46/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:27"]

Komea kollini katsoo minua kylmänviileästi ja jatkaa uniaan. Silloin tajuan, että murheeni on mitätön ja minun täytyy vain deal with it. Joskus halaan kolliani, mutta se puraisee ja sitten minun täytyy pärjätä omillani.

[/quote]

Tuttu tilanne :)

Vierailija
47/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, vanhemmat, kaverit, työkaverit ja lapset pelkällä olemassa olollaan. Musiikki on myös aika hyvä lohduttaja. Ja runot.

Vierailija
48/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:23"]mun kissa ja av-mammat <3
eka halaa ja tokat neuvoo <3
[/quote]

<3

Vierailija
49/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litra suklaajäätelöä. Tai kourallinen mielialalääkkeitä.

Vierailija
50/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nykyään. Ystävistä yksi, jolla nykyään juttelen.

hirveästi en nykyään juttele pahasta mielestäni. Ennen juttelin enemmän.

mutta kyllä ahdistuksia ja pahoja mieliä minulla on.

välillä itseä huolettaa, kun en nykyään osaa jakaa asioita ja kaverit ja ystävät ovat jotenkin jääneet.

en saa aikaiseksi olla yhteydessä. Enää moneen vuoteen en ole saanut. Se on surullista. En koe itseäni kovin kiinnostavaksi...ja toisaalta en jaksa olla yhteydessä...kun ei luonnostaan yhteys tule.

Vierailija
51/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyti

Vierailija
52/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:18"]

Avomies <3 ottaa syliin ja sanoo että kaikki kääntyy paremmaksi.

[/quote]

Kunpa minunkin aviomieheni. Mutta ei. Jos hän löytää minut itkemästä, alkaa heti hirveä huuto ja mun syyttely ja vaatiminen, että heti pitää kertoa, mikä on. Pelkää, että syy on hän itse ja siksi jo valmiiksi hyökkää. Kerran sain äitienpäiväkortin, kun lapsen perhe oli hajonnut, ja itkin sitä. Mies tuli kotiin ja aloitti heti hirveän huudon ja MUN syyttelyn ja haukkumisen, vaikkei oikeasti tiennyt, mitä itkin. Oli niin raivoissaan, että vetäydyin toiseen huoneeseen hiljaa, enkä alkanut selittämään kortista mitään, olihan hän tehnyt jo omat johtopäätöksensä. Pelkäsin, että käy käsiksi! Kun en vastannut mitään ja itku loppui kyllä siihen, niin tilanne hiljaa rauhoittui. Vasta illalla kerroin miehelle itkun syyn ja koska häntäkin sattui tuo sama asia, hän tajusi sentään nyt pyytää anteeksi, mitä yleensä ei tee. Mies on todella törkeä käyttäytyessään noin. En tiedä, mikä sokaisee hänet heti, jos itken, eikä hän jo tiedä siihen syytä.

Aviopuolisolta odottaisi tukea ja olkapäätä, mutta minä en voi itkeä hänen nähtensä, ellei itkun syy ole HETI hänellä tiedossa. Usein itkenkin salaa, ja usein juurikin hänen törkeää käytöstään minua kohtaan. En ole vastuussa hänen käytöksestään, vaikka hän lyökin kaikesta syyn vain minun niskaani.

Onnellinen sinä, jonka mies ON tukena, olkapäänä, jota vasten SAA itkeä, sylinä, johon VOI mennä.

Vierailija
53/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan, enpä tosin sitä juuri kerrokaan. Musiikki ja liikunta antaa voimaa.

Vierailija
54/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Juuri heräsin (kello taitaa olla viisi aamulla), koska on paha mieli. Ei ole ketään, jolle puhua. Mies ei jaksa/halua koskaan kuunnella , ystäviä ei ole. Tai on yksi, mutta hänellä on paljon omia murheita, enkä halua muutenkaan avautua.

Vierailija
55/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan :( Hukutan murheeni eskapismiin; kirjoihin, tv-sarjoihin, elokuviin, peleihin, nettisurffailuun... mihin tahansa mikä vie ajatukset muualle. Olen niin kateellinen teille, joilla on puoliso tai hyviä ystäviä. Itse olen ollut sinkku viimeiset 7 vuotta ja ystävätkin ovat vähitellen menettäneet mielenkiintonsa pariuduttuaan.

Vierailija
56/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomies, ystävä, sisko, äiti ja kisu

Vierailija
57/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Ei oo enää vuosiin niin tähän on jo tottunut. Yksin "taisteluni" taistelen.

Vierailija
58/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat<3

Vierailija
59/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse.

Vierailija
60/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, mutta ei kukaan. Lapsille en viitsi kertoa ja rasittaa heita. Aviomies ei ole kiinnostunut. Koirille saatan puhua, yrittävät katsoa ymmärtäväisesti takaisin. Joskus ystäville, mutta niillä on paljon omiakin huolia kannettavanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi