Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka sua lohduttaa jos sulla on paha mieli?

Vierailija
25.02.2015 |

Vai kerrotko siitä kellekään edes?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua tarvitse kenenkään lohduttaa. En ole mitenkään altis mielipahalle  ja jos sellaista joskus koenkin, se menee nopeasti ohi, koska en jää tunnetilojani vatvomaan. Sitten vasta sopii tulla halaamaan, jos jotain oikeasti rankkaa tapahtuu, tyyliin joku kuolee tms.

Vierailija
22/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole ketään sellaista, jolle voisin kertoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan, monista rankoista kokemuksista olen yksin selvinnyt ja olen yhä vakuuttuneempi että selviän vastaisuudessakin. Jos jostain esim. läheisen kuolemasta kertoo javastaanotto on 70 pprosenttia vittuilua, 20 prosenttia ei reagoi mitenkään ja 10 prosenttia ihmisistä on empaattisia niin parempi jättää kertomatta.

Vierailija
24/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomies <3 ottaa syliin ja sanoo että kaikki kääntyy paremmaksi.

Vierailija
25/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Ei heidän tarvitse edes tietää surun syytä, mutta jo heidän läsnäolo tuo lohtua jos oon surullisella mielellä.

Vierailija
26/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset niin, että touhuavat leikkejään ja halaavat niin sitä katsellessa tulee parempi mieli. Isoin jo tajuaakin pahan mielen ja tulee halaamaan ihan lohduttaakseen. Mies ei välitä tai osaa eli siitä ei ole iloa ja en sille siksi enää mitään kerrokaan. Kuolemat nyt tietysti sanon, kun tuleehan se hautajaisiinkin.

Vierailija
27/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea kollini katsoo minua kylmänviileästi ja jatkaa uniaan. Silloin tajuan, että murheeni on mitätön ja minun täytyy vain deal with it. Joskus halaan kolliani, mutta se puraisee ja sitten minun täytyy pärjätä omillani.

Vierailija
28/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies. Lapset huomaavat myös heti, jos olen surullinen, ja tulevat luokseni.

Vierailija
29/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Miehestä ei ole siihen, paras ystäväkin on osoittanut etten on hänelle niin tärkeäkuin luulin. Minuun tukeudutaan kyllä, mutta kukaan ei halua olla minun tukenani.

Vierailija
30/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohturuoka. Fiksut ja empaattiset ihmiset AV:ssa. Ei ole ketään, joka lohduttaisi IRL. Olen puhunut kavereille, mutta heiltä ei saa sympatiaa, koska ovat niin erilaisissa elämäntilanteissa ja taustoista, eivätkä ole kovin ymmärtäväisiä. 

Vierailija
31/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:33"]

Ei kukaan. Miehestä ei ole siihen, paras ystäväkin on osoittanut etten on hänelle niin tärkeäkuin luulin. Minuun tukeudutaan kyllä, mutta kukaan ei halua olla minun tukenani.

[/quote]

Täysin sama kokemus paitsi minulla ei ole miestä. Olenkin alkanut eristäytyä muista, kun en enää jaksa. Saan töissä tarpeeksi terapioida. Itse en saa apua mistään. 

Vierailija
32/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa, peitto ja hyvä leffa.

Vierailija
33/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset (26 ja 18v) tai vanhemmat. Onneksi minulla on heidät, olen kiitollinen siitä.

Vierailija
34/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään muuta jolle kertoa kuin omat pienet lapset, joten en kerro eli kukaan ei lohduta.

Vierailija
35/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse lohduttajaa. En ole lapsi.

Vierailija
36/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisin ystäväni. Välillä lapsikin (vaikkei sitä tiedäkkään, 2v). Riittää kun nappaa lapsen syliinn, niin jos on halailutuulella lapsikin niin siitä saa paljon lohtua <3

Vierailija
37/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:53"]

En tarvitse lohduttajaa. En ole lapsi.

[/quote]

Tää oli päivän paras :)

Vierailija
38/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan

Vierailija
39/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan, ei minulla ole pahaa mieltä ollut sitten kun olin lapsi.  Mutta jos elämässäni on vaikeita asioita juttelen tyttäreni, poikani, vanhempieni tai ystävieni kanssa.

Vierailija
40/76 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on näköjään hirveän kateellinen niille joilla on joku lohduttaja kun käy alapeukuttamassa (varmaan kohta tätäkin). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän