Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko enää ketään hereillä, jota kiinnostaisi keskustella uskonasioista? Ev.

Vierailija
21.02.2009 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

18! Siltä se ensin tuntuukin. Alussa näkee niitä syöpään kuolleiden ilmoituksiakin joka paikassa.

Mutta kun aikaa vähän kuluu, alkaa tuntua hyvältä ajatella, että toivoakin on.

Vieläkään ei syövästä parantuneista tai pitkään syöpää sairastaneista tehdä tarpeeksi juttuja.

Vierailija
22/26 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa taivas ja helvetti. Antamalla elämän Jeesukselle koko sydämestään, pääsee taivaaseen. Se on AINUT tie. Jeesus rakastaa sinua kuten jokaista ihmistä :) Nämä ovat uskon asioita ja jokainen uskokoon kuten tahtoo. Jeesus on ainut toivo ja elämä ilman toivoa on toivotonta. Voimia suruusi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vuosia sitten olin tilanteessa, että kaikki kaatui päälle. Olin syntynyt uskontokuntaan, johon en uskonut enää, ja sieltä kaikuvat pelotteet ja epävarmuus pahensivat tunteitani. Olin itse sairaana, eikä sairautta löydetty.. Syöpä oli koko ajan pelotteena, ja vuosia sen jälkeenkin.

Sitten löysin totuuden ja uskon etsimisen jälkeen, joka on tuonut rauhan. Kuolenpa tänään tai huomenna, tai menetän läheiseni, se on elämää johon olen valmis. Tiedän heti että sillä on jokin tärkeä tarkoitus, joka minun tulee löytää/tietää. Ihminen ei ole korvaamaton, ja sitä paitsi parempi mitä äkempää täältä päästään pois.

Meidän pitää tietää vain pääasia: MIKÄ ON ELÄMÄMME TARKOITUS. Vastaan siihen heti.

Elämämme tarkoitus on ottaa selvää mikä on tehtävämme täällä, miksi jumala meidät loi. Mikä ja millainen on oikea jumala, ja mikä on totuus oikeasta uskosta. Katso Palestiinan ihmisiä, niin saat vastauksen. He uskovat kuten jumala opettaa, ja vaikka murhat ja esimerkiksi viattoman ja syyttömän lapsen kuolema ovat siellä arkipäivää, he eivät vaivu epätoivoon. He tietävät että silläkin on tarkoituksensa ja heidän pitää vain uskoa lujemmin.

Voimia vastoinkäymisiin ja etsi oikeaa tietä, kun otat askeleen, Jumala lähestyy sinua kaksi askelta!

Vierailija
24/26 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauden jälkeen. Surin häntä valtavasti

Sain lohdutukseksi Jumalalta raamatun kohdan, jossa minulle Sanassa vakuutettiin, että mummuni uskoi ja on siis taivaassa odottamassa minua. Se raamatun kohta oli hyvin selvä. Kohdassa oli mummuni nimi, sillä hänellä oli nimi joka löytyy raamatusta. Ihan uskomaton juttu. Lohdutti minua, vahvisti uskoani ja auttoi minua selviytymään hautajaisista.

On olemassa kolmiyhteinen Jumala; Isä, Poika ja Pyhä Henki. Tämän elämän jälkeen on elämää.

vielä ketään kuollutta? Jeesus tulee aikanaan hakemaan, ja vasta sityten sinne mennään, ei kyllä aikasemmin

Vierailija
25/26 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kuoli ristillä meidän kaikkien perisyntien tähden ja samalla avasi taivaan oven niin, että jokainen, joka häneen uskoo pääsisi taivaaseen. Vaikka läheinen ei olisi niin kovasti itse edes puhunut uskosta niin Jumala, joka on armollinen tutkii kyllä sydämet ja näkee sen pienenkin uskon siemenen, joka ihmisen sydämessä itää. Jumala on siis armollinen ja auttaa heikkoa lastaan näissä uskonkin asioissa. Sillä Jeesus on todellinen ja saat luottaa Häneen, että hän sen tekee ja saat uskoa siihen, että taivas on todellisuutta ja varmasti olemassa kaikkia niitä varten, jotka sinne tahtovat.

Vierailija
26/26 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollut ihminen on kuollut, ei tiedä enää mitään, on tiedottomassa tilassa

kunnes jumala tulee ja herättää KAIKKIkuolleet eloon

imaapallosta tehdään paratiisi, jossa kaikki ihmiset saavat elää ikuisesti, kuolemaa ei enää ole ei sairautta ei nälkää ei mitään ikävää

kaikilla on riittävästi ruokaa, mielekästä työtä, asunto, terveys, ei ole kuolemaa jn e

ihmiset ovat onnellisia silloin

tarvitsee vain hankkia tietoa jumalasta ja hänen laeistaan ja elää niiden mukaan

kuolleista herätetyille opetaan jumalan lakia ja jokainen joka uskoo ja tekee jumalan tahdon mukaan saa siis elää paratiiissa

eli kyllä me näemme vielä kaikki kuolleet omaisemme ja jos satumme itse kuolemaan , niin saamme toivon tulla herätetyiksi

mikä ilo silloin onkaan