Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokos täällä on paljastettu, kuka suosikkimuusikko

Vierailija
20.02.2009 |

on saanut tuomion törkeästä lapsen hyväksikäytöstä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tulossa kysyyn, mutta kaiketi tätä palstaa pitäisi lukea joka päivä, että pysyis perässä... Toikin kakkonen olis samalla vaivalla voinu kirjoittaa muusikon nimen!

Vierailija
2/8 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miks helvetissä ette voi sanoa!!? On varmaan tosi mahtavaa käydä av:lla niin paljon, että ei voi sit kommentoida asioita joita muut ei tiedä vaan koska "juttua on puitu joulukuusta asti". Syyte kuitenkin luettiin tänään, eli on ajankohtaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tulossa kysyyn, mutta kaiketi tätä palstaa pitäisi lukea joka päivä, että pysyis perässä... Toikin kakkonen olis samalla vaivalla voinu kirjoittaa muusikon nimen!

Mutta aika puusilmä saa olla, jos ei ole kyseisiin ketjuihin täällä törmännyt.

Vierailija
4/8 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtyeestä. Kuinka pihalla mä olenkaan...

Vierailija
5/8 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miks helvetissä ette voi sanoa!!? On varmaan tosi mahtavaa käydä av:lla niin paljon, että ei voi sit kommentoida asioita joita muut ei tiedä vaan koska "juttua on puitu joulukuusta asti". Syyte kuitenkin luettiin tänään, eli on ajankohtaista.

Mitä sinäkään sen äijän nimellä teet?

Vierailija
6/8 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvä kun on jäänyt kiinni!

YÖK noille sioille!

Vierailija
7/8 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seurata väestötietojärjestelmän kautta minne ne muuttavat vankilasta. Eikö oman lapsesi suojeleminen kiinnosta??

Vierailija
8/8 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seurata väestötietojärjestelmän kautta minne ne muuttavat vankilasta. Eikö oman lapsesi suojeleminen kiinnosta??

..tuon takiahan juuri kaikki tälläkin palstalla haluavat saada nimen selville, ei suinkaan mässäilyn..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan