Lue keskustelun säännöt.
Mikkosista tv-ohjelma 7.3. !! =D
20.02.2009 |
Ohjelmassa mm. lehden lukua ja niiden kommentointia sekä poikien kirjakielellä hienosti lausuttuja uutisia siitä mitä heidän perheessään on kuluneella viikolla tapahtunut....
Tunnen jo valmiiksi myötähäpeää, mutta kuitenkin olen niin utelias että varmaan katson ainakin pätkän! =D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sarja vai ei. Puhelimet kuumiksi sitten mammat! Tottahan haluamme nähdä miten Mikkoset elää???