Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille...

Vierailija
20.02.2009 |

Katseletteko miesten etumuksia yleisesti? Ja jos kyllä niin miksi :)?

Olen itse äijä ja hymyilytti kun sain "kiinni" erään työkaverinaisen joka vilkaisi haaroväliä sen verran pitkään ettei ollut vahinko ja jäin miettimään tilannetta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meinaa aina käsi livahtaa tarkistamaan että onko vetskari auki kun huomaa jonkun katseen viipyvän siellä päin.

Ja silloin kun ei ehdi sitä käden liikettä estämään niin katsojakin huomaa jääneensä kiinni.

Molemmille vähän noloa.

Vierailija
2/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alushousuvalinnoilla on sen verran suuri merkitys siihen, miten etumus pullistelee, että kalun koko sun muut strategiset jutskat jäävät silti arvailun varalle.

Et kysy, mutta kerronpa, että minulle miehen kädet ovat numero yksi. Sellaiset reilut voimakkaat tassut, joissa kynnet vielä ovat siistit, saavat minut villiksi. Miksiköhän - sitä en tiedä, vaan niin se vain on.

Katseletteko miesten etumuksia yleisesti? Ja jos kyllä niin miksi :)?

Olen itse äijä ja hymyilytti kun sain "kiinni" erään työkaverinaisen joka vilkaisi haaroväliä sen verran pitkään ettei ollut vahinko ja jäin miettimään tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetskari ei ollut auki ja mitenkään rullalla ei elin ollut, normipullotus.

Vierailija
4/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kiinteitä peppuja tarkkailen kaikessa rauhassa, etumuksen katsominen on ennenminkin vahinko, jonne katse lipsahtaa.

Vierailija
5/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselen maailmaa kliinisin silmin. jos ei ole mitään törkeän silmiinpistävää esillä niin enpä paljon huomaa.

Itteäni lähinnä herättää hämmästystä sellaset miehet jotka kesken vaikka palaverin rupeaa asettelemaan varusteitaan paremmin. En kenenkään naisen ole nähnyt rupeavan esim. rintojaan tälläämään niin julkisesti. Ei sinänsä liity kysymykseen tämä, mutta jos noin toimii niin sitten saatan kyllä tuijottaa hiukan pidempään (ja viistoon...)

Sitten on niitä seksuaalisia naisia, niinkuin eräs tuttu sanoo, jotka tiirailee kaikkea sillä sillä silmällä.Meitä on moneksi.

Vierailija
6/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteäni lähinnä herättää hämmästystä sellaset miehet jotka kesken vaikka palaverin rupeaa asettelemaan varusteitaan paremmin. En kenenkään naisen ole nähnyt rupeavan esim. rintojaan tälläämään niin julkisesti. Ei sinänsä liity kysymykseen tämä, mutta jos noin toimii niin sitten saatan kyllä tuijottaa hiukan pidempään (ja viistoon...)

Tähän kommentoin että jos kasseja kutittaa niin melkeinpä pakko niitä on siirrellä, syyhyn voimakkuus on ihan omalla tasollaan. Jokainen äijä voi varmistaa :-)

Ja tietty pyritään että se tehdään salassa mutta kai siitä kiinnikin jää.

Vierailija
7/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harvoin olen kenenkään missään paltsussa nähnyt römpsäänsä raapivan.. No, ehkä kassit sitten todella ovat oma lukunsa ja kutina niissä yli naisymmärryksen menevä. Onhan miesten flunssakin aina ärhäkämpi kuin naisten..

Vierailija
8/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harvoin olen kenenkään missään paltsussa nähnyt römpsäänsä raapivan.. No, ehkä kassit sitten todella ovat oma lukunsa ja kutina niissä yli naisymmärryksen menevä. Onhan miesten flunssakin aina ärhäkämpi kuin naisten..

Ehkei paltsuissa mutta toisaalla? Ja naiset on häveliäämpiä kuin äijät yleensä.

Vierailija
9/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki "etupyllyä" sopii kuopsuttaa mielin määrin vaikka naistenhuoneen vessassa, mutta sopisi miestenkin sinnittelevän kassiensa kanssa sen verran, että pääsevät edes sermin taakse. Siellä sitten voi autuaasti raapia ja raapia..

Vierailija
10/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolta katson minä myös :)

Vierailija
11/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki "etupyllyä" sopii kuopsuttaa mielin määrin vaikka naistenhuoneen vessassa, mutta sopisi miestenkin sinnittelevän kassiensa kanssa sen verran, että pääsevät edes sermin taakse. Siellä sitten voi autuaasti raapia ja raapia..

Olet oikeassa, hienotunteisuutta meihin äijiin kaivattaisiin.

Sheivatut kassit muuten kutittavat infernaalisesti jos ei hoida höyläystä riittävän usein ;)

Vierailija
12/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannanottoja?

Vierailija
13/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut persettä.. :) On nimittäin paljon mielenkiintosempi..

Vierailija
14/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin katsoa persettä, yläkroppaa, kasvoja kyllä. Mutta en jalkoväliä.

Vierailija
15/15 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen jäänyt pitempään katsomaan jotain yksityiskohtaa, niin siinä on jotain omituista. Tässä tapauksessa vetskari auki, tai munat hölmösti rullalla niin että näkyy päälle.

Tai sitten sä oot työntänyt haaroväliisi jotain tennissukkia siinä toivossa, että seherättäis naisten kiinnostusta, mutta tosiasia on, että herrasmies ei esittele kyrpäänsä juokisesti, edes housujen läpi. Joten katsoja on ajatellut että "voi ei taas näitä idiootteja..."