Sisäreisien läskit...
Miks sinne on jäänyt sellaiset "lerpakkeet" raskauden jälkeen? Läskiä...Paino ihan entisellään, 58kg, mutta ne lerpakkeet ovat ihan uutta! : ) Hyviä vinkkejä/kokemuksia niiden katoamisesta? En pääse saleille tms. jumppiin...
Kommentit (8)
Vaikutus ei kohdistu sisäreiden löllöihin, vaan pieniin sisäreiden lihaksiin, joiden harjoittaminen on toki hyödyllistä, mutta ei tehokasta ap:n tavoitteen kannalta. Se löllö lähtee treenaamalla etu- ja takareittä, jos siis ei ole kyse ylipainosta, jolloin mukana pitää olla myös energiavaje. Sisäreidet aktivoituvat tehokkaimmin juuri etu- ja takareisitreenissä ikään kuin sivutuotteena. Eristävät sisäreisiliikkeet ovat lähinnä viimeistelyä ja hienosäätöä. Jos aikaa on, niitäkin toki kannattaa ottaa mukaan, mutta ne eivät ole pääliike.
3
Istu lattialla selkä suorana ja napa selkärankaan vedettynä. Tukeva tuoli jalkaterien väliin, jalat vähän irti maasta ja puristat tuolia jalkojen välissä sataan laskien. tai kolmeenkymmeneen aluksi ja sitten tauko, mutta kuitenkin niin että loppumäärä on sata.
minulla.
Just eilen illalla miehelleni näytin/sanoin et mitä ihmettä näille teen, et mikä ois semmonen tehokas liike joka kiinteyttäs, tämä haittaa esim kesällä jos hametta pidän ja ei ole mitää sukkahousuja päällä. Ihot hankaa toisia vasten ja hiki valuu.=D
Ja olen normaalipainoinen. Muualla ei tollasta löllyvää läskiä olekaan.
Miehen ehotus oli: "Kävele haarat levälleen kun pidät hametta!" =D No niinpä vissiin pitää sit.
mutta kun olet jo normaalipainoinen, kannattaa vain treenata reisilihaksia. Huomaa, että sisäreisien erillisestä treenistä ei ole hommassa juurikaan apua, vaan pitää keskittyä etu- ja takareiden lihaksiin. Kyykkyä ja askelkyykkyä lapsi painona sekä reipasta lenkkeilyä esim. pyörällä tai hölkäten.
Voi myös olla, että lerpakkeet johtuvat nopeasta raskaudenjälkeisestä painonpudotuksesta, jolloin liikunta auttaa, mutta ei yhtä paljon ja nopeasti (siis jos kyse "ylimääräisestä" nahasta).
Miks sinne on jäänyt sellaiset "lerpakkeet" raskauden jälkeen? Läskiä...Paino ihan entisellään, 58kg, mutta ne lerpakkeet ovat ihan uutta! : ) Hyviä vinkkejä/kokemuksia niiden katoamisesta? En pääse saleille tms. jumppiin...
Mutta peruskurssi kannattaisi kyllä käydä ohjatusti, lajia sinänsä voi hyvin harrastaa yksinään.
kiittää vastauksista. Olen kyllä viime aikoina liikkunut ihan liian vähän. Jospa nuo kuitenkin saisi kiinteytettyä vielä.:) Toivoa vissiin on.
kiitoksia! joo ja mulle tuli raskaudesta 24kg ylimääräistä ja ne lähtivät neljässä kk...nopeasti vai hitaasti, sitä en ole ehtinyt miettimään! Tossa mulla on portaat...josko niillä keksin hyviä liikkeitä! Minihameita on meinaan kaappi täynnä...
Ehdotettu astangajooga on hyvä lisä!
Istu lattialla selkä suorana ja napa selkärankaan vedettynä. Tukeva tuoli jalkaterien väliin, jalat vähän irti maasta ja puristat tuolia jalkojen välissä sataan laskien. tai kolmeenkymmeneen aluksi ja sitten tauko, mutta kuitenkin niin että loppumäärä on sata.