Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies inhoaa ystävääni

Vierailija
19.02.2009 |

Eikö miehesi kanssa puhuminen auta? Ymmärtääkö, etta loukkaa myös sinua todella paljon? Onko kyseessä nais- vai miespuolinen ystävä? Otan osaa, tosi kurjaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi sietää enää yhtä ystävääni, kun tästä on tullut miestäni menestyneempi työelämässä, lisäksi on jotain mielipide-eroja. Emme näe ystäväni kanssa usein, ja soittelemmekin vain silloin tällöin. Yleensä soittelen, kun mies ei ole kotona, muuten mies raivostuu ja huutelee väliin törkeyksiä. Ystäväni ei tiedä miehen suhtautumisen muutoksesta, ennen välit olivat ok. En oikein tiedä miten suhtautuisin, ystävä on minulle tärkeä. Lähinnä raivostuttaa ja nolottaa miehen typerä käytös.

Vierailija
2/4 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi noin käyttäytyy, mutta toivottavasti et nyt minkään miehen naurettavan käytöksen takia luovu ystävästäsi. Sinullahan on kuitenkin oikeus ystäviin, myös niihin joista miehesi ei pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis naispuolinen ystävä kyseessä. Ehkä käy itsetunnolle, että nainen menestyy häntä paremmin, en tiedä. Miehen mielestä minun pitäisi lopettaa ystävyys, koska hänen pitäisi olla minulle tärkein ja hänen mielipiteensä merkitä eniten.

Vierailija
4/4 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on kuin pahainen kakara... miten tuollaista voi edes pitää miehenä tai harrastaa seksiä tms.?

Ihan oikeasti ihme vätysten kanssa tekin viitsitte elämäänne tuhlata.

Mies ei voi sietää enää yhtä ystävääni, kun tästä on tullut miestäni menestyneempi työelämässä, lisäksi on jotain mielipide-eroja. Emme näe ystäväni kanssa usein, ja soittelemmekin vain silloin tällöin. Yleensä soittelen, kun mies ei ole kotona, muuten mies raivostuu ja huutelee väliin törkeyksiä. Ystäväni ei tiedä miehen suhtautumisen muutoksesta, ennen välit olivat ok. En oikein tiedä miten suhtautuisin, ystävä on minulle tärkeä. Lähinnä raivostuttaa ja nolottaa miehen typerä käytös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi