Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole yleensä kateellinen, mutta...

Vierailija
19.02.2009 |

1. Kadehdin niitä, joilla ei ole migreeni tai mitään sellaista vaivaa, joka vetää toisinaan täysin toimintakyvyttömäksi.

2. Kadehdin ihmisiä, jotka osaavat välillä vain olla ja ottaa ihan rennosti.

3. Hieman kateellinen olen myös niille, joilla on varaa esimerkisi remontoida ja sisustaa asuntonsa kerralla juuri sellaiseksi kuin haluavat ja sitten vielä matkustaa pari kertaa vuodessa jonnekin kunnolla kauas.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. lääkitys auttaa

2. nlp kurssit auttaa, shitasu, musiikki, rentoutus-cd:t

3. remontointi on edullista, kun osaa ostaa oikein

Vierailija
2/4 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- korota veroprosenttiasi ja laita säästynyt raha matkatilille tai odota veronpalautusta= matkusta sillä

- laita säästötilille esim. 50 e/ kk= 12x50 e= 600 e vuodessa...= kanarian matkan verran...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Niille nelikymppisille, jotka sattuivat syntymään oikeaan aikaan ja ostamaan ensiasuntonsa 90-luvun alussa. Myivät sen tuplahinnalla pois ja asuvat nyt velattomassa omakotitalossa.

2. Niille naisille, joiden mies haluaa neljä tai useamman lapsen.

3. Niille ihmisille, jotka osaavat olla aina tyytyväisiä siihen mitä on ja nauttia.

Vierailija
4/4 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain vihdoin aika hyvin toimivan lääkityksen mutta se piti lopettaa, kun tulin raskaaksi. Mutta onneksi voin aloittaa sen uudestaan eikä tarvitse enää kadehtia toisia tuon takia. Matkustamme kyllä, mutta Kanaria ei oikein vastaan käsitystäni unelmalomakohteesta. Ja remontoimisen ja sisustamisen suhteen minulla on ihan liian kallis maku. Mutta kuten sanoin, kateus ei ole minulle suuri ongelma.

t. ap, jonka ei pitänyt perustaa omaa ketjua, mutta mokasin kai taas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi