Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin kuulemasi loukkaus?

Vierailija
19.02.2009 |

"Enpä sinustakaan olis uskonut, että noin nuorena elämäsi lapsella pilaat". Perhetuttu esikoisen syntymästä. Tuolloin olin 21.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en alistu loukattavaksi. Jos jotakuta huvittaa leukojaan länkyttää, siinähän länkyttää. Yleensä se loppuu just siihen, kun länkyttäjä huomaa, ettei saavuta haluamaansa lopputulosta, eli saa ihmistä reagoimaan millään tavalla. En siis myöskään jää vatvomaan ikinä kenenkään sanomisia.

Vierailija
2/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuntunu kivalta ja ruokaa teen joka päivä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasi sinä olet aina lasteni äiti.

se kirpas ja kovaa

Vierailija
4/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoi että et sä kaunista kroppaa saa vaikka kuinka laihtuisit ja samalla katsoi päästä varpaisiin. Olin laihtunut yli 10kg.

Vierailija
5/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli nuorena pieni fritsu kaulassa, että näytät ihan huoralta.

Ei mielestäni järkevää/ asiallista käytöstä äidiltäni.. Satutti.

Vierailija
6/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olen kovettanut itseni. Tai sitten olen kehittänyt itselleni tästä jo persoonallisuushäiriön. Sellaisen joka sulkee kaikki loukkaavat kommentit pois ymmärryksestäni. Joskus tapaankin ihmisiä, jotka yrittämällä yrittää sitten provosoida mua, kun niitä ärsyttää kun en reagoi mihinkään mitenkään. Paitsi sisäisesti ja jälkikäteen tietysti märehdin näitä itsekseni. Tai sitten onnistun loukkaamaan vastapuolta iskemällä tuhat kertaa kovempaa takaisin verbaalisesti.

Vierailija
7/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin välttää mitään loukkauksia kun riidellään. Pahin mitä se on sanonut on varmaan kun kerran kun riideltiin viittasi siihen, että päivän sen jälkeen kun olin hänet tavannut menin sänkyyn exäni kanssa. Tästä on nyt 11 vuotta, mutta siitä hyvästä kutsui rumalla sanalla. Mutta senkin on perunut ja anteeksi pyytänyt.

Lapsena varmaan loukattiin ja haukuttiin, mutta onneksi en niitä enää muista.

Vierailija
8/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotiäitinä ollessani vain olin lasten kanssa kotona!!!!

Vierailija
9/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 170 cm, joten en ollut ihan sairaalloisen ylipainoinen. Ihan terve nuori nainen eikä mitään perussairauksia vaanimassakaan. Kun kesäloman jälkeen (2,5 kk) palasin onnellisena ja hoikkana töihin, kysyi langanlaiha kollega, että kehottiko lääkäri sua laihduttaan? Meinasin penkiltä pudota, että olinko sen mielestä niiiin lihava, että lääkärikin jo huomauttelisi. Meni maku koko tyyppiin. Onneksi vaihtoi työpaikkaa pian sen jälkeen.

Vierailija
10/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoi exäni.

Vierailija
11/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meidän kuopus oli tosi,tosi huono nukkumaan niin äitilauma puistossa taivasteli joka helvetin aamu mun väsynyttä ulkomuotoa, tyyliin voi kamala noita sun mustia silmänalusia, ai kauhea kun näytät nuutuneelta jne jne. Ei ollut hauskaa kuultavaa kun yritin pitää itseni edes vähän nättinä massiivisesta univelasta huolimatta. Ei paha loukkaus mutta onneksi ei ole pahempiakaan kukaan sanonut.

Vierailija
12/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden väsymystä ei kommentoi/huomaa/kommentoi kirkuu täällä et muut ei ymmärrä et äidit on väsyneitä jne. vitsi että ootte ärsyttäviä!

kun meidän kuopus oli tosi,tosi huono nukkumaan niin äitilauma puistossa taivasteli joka helvetin aamu mun väsynyttä ulkomuotoa, tyyliin voi kamala noita sun mustia silmänalusia, ai kauhea kun näytät nuutuneelta jne jne. Ei ollut hauskaa kuultavaa kun yritin pitää itseni edes vähän nättinä massiivisesta univelasta huolimatta. Ei paha loukkaus mutta onneksi ei ole pahempiakaan kukaan sanonut.

Vierailija
13/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty enää puhumaan tuon tokaiselleen henkilölle

t. erityisen ja taviksen äiti

Vierailija
14/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin ruma ja inhottava että parempi kun en olisi koskaan syntynytkään, mutta koska ole syntynyt maailman epäonneksi, minut pitäisi hirttää kielestä roikkumaan.

Vierailija
15/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tivasin että sano ykski paikka mikä on nätti. niin sano että nätit varpaat. oli varmaan eka mikä tuli mieleen. ja sitten vielä sanoi ettei minussa ole mitään vikaa vaatteet päällä. siinä yritti lohduttaa kun sanoin etten kehtaa kohta töissä olla kun olen niin ruma.

mies siis yritti tosissaan lohduttaa mutta tuli vähän väärät sanat...

Vierailija
16/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli pikkusen paha mieli töissä tänään..

Kahvitauolla oltiin ja siinä sitjotain piirakka asyötiin ni rakas kollega toteaa, syödään nyt ni ollaan kohta saatu -piip- kiinni koossa..

Menin aika hiljaseks..ku suunnilleen 4. kuulla raskaana nyt ja pikkusen pyöreä muutenkin..et kiitos vaan!

Totesinpa sittte työpäivän päätteeks, et saattahan toki syödä pullaa sun muuta, mutta huomioikaa se, et olen puolipäätä pitempi kuin te!

Normaalitilassa en edes välittäisi..sen verta kaikenlaista saanut kuulla, ni tuommoset ois vaan hyttysen ininää..

Vierailija
17/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin ruma ja inhottava että parempi kun en olisi koskaan syntynytkään, mutta koska ole syntynyt maailman epäonneksi, minut pitäisi hirttää kielestä roikkumaan.

Vierailija
18/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi tuntematon mies kun hain häntä ravintolassa tanssimaan.

Voin sanoa, että meni juhla fiilikset ja lähdin itku kurkussa kotiini.

Vierailija
19/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi herra eksyä väärään paikkaan sitten. Kaikenlaisia moukkia sitä on!

sanoi tuntematon mies kun hain häntä ravintolassa tanssimaan.

Voin sanoa, että meni juhla fiilikset ja lähdin itku kurkussa kotiini.

Vierailija
20/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jotenkin niin, että olen aiheuttanut hänelle vain pahaa, eikä hän välittäisi yhtään vaikkei pidettäisi koskaan yhteyttä.

Ei se ollut totta, oli vain niin vihainen. Mutta satutti, koska rakastan siskoani enemmän kuin melkeen mitään, enkä ikinä maailmassa olisi tahtonut häntä satuttaa ja minua surettaisi valtavasti jos ei pidettäisi yhteyttä.