Muistatteko vanhoja in paikkoja helsingissä? Missä paikoissa kävitte nuorena viettämässä aikaa?
Mulle muistu yhtäkkiä mieleen se yks paikka mis oli monta kerrosta ja joka kerroksessa soi aina eri tyylinen musiikki. Mikä sen mestan nimi oli?Oli ihan siin jossai keskustan lähistöllä lasipalatsista eteen päin. Oliko se Lostari?
No Tavastialla tuli käytyä. Hitto kun enää muista paikkojen nimiä.
Vieläkö ne on pystyssä?
Terveisin villin nuoruutensa Helsingissä elänyt ja sittemmin muuttanut Tampereelle :)
Tuli vaan yhtäkkiä nostaliginen olo.
Kommentit (1223)
Mikä se Zetorin lähellä oleva olikaan? Heartbreakers?? Siellä myös kävin muutaman kerran.
Mikä se Zetorin lähellä oleva olikaan? Heartbreakers?? Siellä myös kävin muutaman kerran.
Yläkerrassa suomipoppia, välikerroksessa hengailua ja alakerrassa disco.
on olemassa - mutta yllättävän nuorta väkeä ;-)
Muistan paikan, mutta en nimeä!
Oliko se Adlon vai mikä kumma, siinä Aleksin ja Espan välissä? Se sisäpiha.
Arkku, Kynä ja Poppamies. Siinähän niitä! Ja hei, Sillankorva Hakaniemessä :-DD
Sitten citykäytävässä oli myös Poppamies.
Itse kävin myös Nylonissa, Sodassa vähän myöhemmin. Josafatissa Brahen kentän vieressä. Manalassa.
Trocadero oli kahdessakin eri paikassa muistaakseni, ihan aluksi Katajanokalla siinä Kultainen Sipuli (?) -ravintolan vieressä tai paikalla ja myöhemmin Adlonissa Espalla (vai aleksilla?)
Kallessa, Häppärillä, Hesarilla, Kaivolla. Alkuilta meni irkkupubeissa.
oli joskus 90 luvun loppupuolella, itse ainakin 97 käynyt siellä
Ei uskoisi nyt, että tosiaan tuntikin saatettiin seistä jonossa vähissä vaatteissa talvipakkasilla. Välillä käytiin jonosta pissalla jossain nurkan takana ja sit taas jonottamaan...uskomatonta!
Ei uskoisi nyt, että tosiaan tuntikin saatettiin seistä jonossa vähissä vaatteissa talvipakkasilla. Välillä käytiin jonosta pissalla jossain nurkan takana ja sit taas jonottamaan...uskomatonta!
baariin mentiin jo SEITSEMÄLTÄ, vähän toista nykyään;) Eikö ne ollut aukikin vain johonkin kahteen....
Ne mestat saattoivat aueta vasta joskus klo 19.30 ja me innokkaat muodostettiin pitkä jono oven eteen jo klo 19 että varmasti ehdittäisiin bilettää tarpeeksi kauan, jonotusaika huomioiden. Valomerkki tuli klo 01 tai viimeistään klo 01:30.
Muistaaksen sen niminen Vallilassa. Itse kävin siellä 16-vee. Silloin pääsi sinne alaikäisiäkin.
on sisäpihalla Raffaellon terassi edelleen ja sen niminen se on ollut varmaan jo tosi kauan, tosin nykyään alle kolmikymppiset kollegani kutsuvat sitä Mummotunneliksi!
Joo, mekin käytiin Metropolissa, Riverboatissa, BA.ssa, Ky:llä, Arkussa, Roballa, jne. Oi niitä aikoija!!! Hauskaa oli, hirveet lärvit vedettiin, ja mukaan pokattiin jotain kundeja, oi niitä aikoja!!! :-)
Onko minulla jo orastava alzhaimer?
Mikä se oli se paikka nimeltään, se joka oli siellä puistossa. Sellainen vanha rakennus. Seurahuone?
Se jossa oli sisällä se uima-allas. Ja kaikki joilla oli hyvä kroppa uskaltautuivat sinne biksat päällä uimaan. EN vaan mä!
JA tosiaan menihän sinne joskus jotkut vaatteetkin päällä :)
Onko minulla jo orastava alzhaimer?
Mikä se oli se paikka nimeltään, se joka oli siellä puistossa. Sellainen vanha rakennus. Seurahuone?
Se jossa oli sisällä se uima-allas. Ja kaikki joilla oli hyvä kroppa uskaltautuivat sinne biksat päällä uimaan. EN vaan mä!
JA tosiaan menihän sinne joskus jotkut vaatteetkin päällä :)
Imaamin Keinutuoli! Se oli Iso-Roballa. Se oli olohuone. Ja myöhemmin Soda. Erottaja. Nuevo. Vanha Maestro.
Ja sitten, tiedän notkuneeni Romassa (Kalevankatu), mutta en YHTÄÄN muista, miltä siellä näytti. Oliko punaiset seinät? Onko jollain (muisti)kuvaa?
Mikä suosittu paikka oli Fridaysin vieressä. Nyt siinä taitaa olla joku irkkupubi? Al(l)adin taisi olla noiden alapuolella?