Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko vanhoja in paikkoja helsingissä? Missä paikoissa kävitte nuorena viettämässä aikaa?

Vierailija
19.02.2009 |

Mulle muistu yhtäkkiä mieleen se yks paikka mis oli monta kerrosta ja joka kerroksessa soi aina eri tyylinen musiikki. Mikä sen mestan nimi oli?Oli ihan siin jossai keskustan lähistöllä lasipalatsista eteen päin. Oliko se Lostari?

No Tavastialla tuli käytyä. Hitto kun enää muista paikkojen nimiä.

Vieläkö ne on pystyssä?

Terveisin villin nuoruutensa Helsingissä elänyt ja sittemmin muuttanut Tampereelle :)

Tuli vaan yhtäkkiä nostaliginen olo.

Kommentit (1223)

Vierailija
101/1223 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Premier Nights ja VIVA :D eikö kukaan käyny vivassa roballa...

Vierailija
102/1223 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli nimeltään se homobaari Roban alkupäässä, 80-luvun alussa?

Menin sinne kerran yksinäni turistiksi katselemaan menoa. Jäi mieleen, miten yksi pitkä hoikka seilorin oloinen kundi tanssi antaumuksella itsekseen.

Mä istuin jossain baaritiskillä ja yritin olla tuijottamatta kaikkia niitä nuoria meikattuja kundeja. Mulla oli joku ihme homopoikarakkauskausi. Pidin itseäni myös "poikana", lyhyet hiukset, mustia poikien farkkuja ym. androgyynivaatteet, Hah haa, those were the days.

Olen siis heteronainen. En kai sit ihan normityyppi kumminkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1223 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rocktails😊 Voi noita aikoja s!!!

Vierailija
104/1223 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan baarin/discon nimeä Kalliossa siinä Kurvissa? Oli ainakin kesällä 1988 tosi suosittu paikka. Olisko ollut Hämeentie 31 osoite? Kaverin kanssa käytiin koko kesän ajan siellä tanssimassa ja dokaamassa. Portaat piti kävellä ulkoa sisälle baariin ja oli siinä Sörnäisten metroaseman lähistöllä. Ollaan muisteltu nimeä, mutta ei vaan muistu mieleen.

Vierailija
105/1223 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin sinne kerran yksinäni turistiksi katselemaan menoa. Jäi mieleen, miten yksi pitkä hoikka seilorin oloinen kundi tanssi antaumuksella itsekseen.

Mä istuin jossain baaritiskillä ja yritin olla tuijottamatta kaikkia niitä nuoria meikattuja kundeja. Mulla oli joku ihme homopoikarakkauskausi. Pidin itseäni myös "poikana", lyhyet hiukset, mustia poikien farkkuja ym. androgyynivaatteet, Hah haa, those were the days.

Gay Gambrini. Käytiin siellä alaikäisinä, saatiin olla ja ryypätä ihan rauhassa.

Vierailija
106/1223 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehee, eikö teistä kukaan käynyt Paasissa?

Minä kävin ja aivan hitonmoinen meno oli siellä. Jatkoille mentiin sak talon alakerrassa olleeseen koko yön auki olevaan baariin. Joku kysyi merihotellin alakerran klubia se oli Baccus.

Merihotellin alakerta oli Pontus. Kun se meni kiinni, mentiin katutason yökahvilaan.

Vierailija
107/1223 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 1988 kirjoitti:

Muistaako kukaan baarin/discon nimeä Kalliossa siinä Kurvissa? Oli ainakin kesällä 1988 tosi suosittu paikka. Olisko ollut Hämeentie 31 osoite? Kaverin kanssa käytiin koko kesän ajan siellä tanssimassa ja dokaamassa. Portaat piti kävellä ulkoa sisälle baariin ja oli siinä Sörnäisten metroaseman lähistöllä. Ollaan muisteltu nimeä, mutta ei vaan muistu mieleen.

Oliko Senaattori?

Vierailija
108/1223 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi Mustikkamaa ja raukea kesätunnelma.

Vierailija
109/1223 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Senaattori.

Vierailija
110/1223 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muistelukin on kestänyt jo 9 vuotta :)

Vierailija
111/1223 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan 80-/90-lukujen vaihteesta baarin, joka sijaitsi Helsingissä Kasarmikadulla ravintola Cantina Westin vieressä sisäpihalla? Sinne oli liikennevalojen tapaiset valot pihalla ja kun valo näytti vihreää, niin paikka oli auki.

Vierailija
112/1223 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsa(Nylands Nation osakunta),Pam Pam, Safari Club, Adlon, Roba,Kaivohuone, Hesperian yökerho, Fennia.....

Vierailija
113/1223 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla Hesari, Adlon, Safari-klubi, Hesperia ja tietenkin KY. Ja Kellarikrouvissa käytiin syömässä. Joskua Täffällä Otaniemessä. Lätkämatsien jälkeen legendaarinen 5 pennin Krouvi.

80-luvulla Kalle ja Paakari.

Kauhean nuoria tällä palstalla!

Nainen 64 v.

Vierailija
114/1223 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan lintsin tiflaa?

Vierailija
115/1223 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Café Mariassa, kävikö muut siellä? Sieltä löysi melkein poikkeuksetta tuttuja jos meni yksinkin.

En jaksa lukea kaikkea.

Vierailija
116/1223 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gay Gambrini. Käytiin siellä alaikäisinä, saatiin olla ja ryypätä ihan rauhassa.

Gospel Garden ja Gay Gambrini olivat vierekkäin. Junantuomien puheessa Gay Gardeniin oltiin menossa.

Vierailija
117/1223 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapest oli tokassa kerroksessa.

Vierailija
118/1223 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikka oli Kampissa, oisko ollut jossain siinä Malminrinteessä, vähän Hamletin tyyppinen, hyvin suosittu oli.

Monta kertaa yrittänyt muistella nimeä, vaan ei tule mieleen.

Vierailija
119/1223 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulevardilla oli pirtelöbaari 70 luvun puolivälissä. Ja sunnuntaisin käytiin Kappelissa juomassa kaakaota isolla lössillä. Oli hienoa kun se tarjoiltiin hopeakannusta. Oltiin 15-17 vuotiaita

t Kallion kasvatti 3p

Vierailija
120/1223 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostalgia kirjoitti:

Tämä muistelukin on kestänyt jo 9 vuotta :)

Ehtii tulla uusia muisteltavia paikkoja, kun lisää paikkoja lopettaa.