Eikö kaikki vaihda jokapäivä puhtaita vaatteita
lapsilleen ja itselle?
Tuntuisi epäsiistiltä laittaa seuraavana päivänä samat vaatteet päälle.
Kommentit (23)
kahtena päivänä, joskus kolmena (jos ei tahraannu). Pyykkimäärä väheni ihan käsittämättömästi, ihan kuin olisi vähentynyt enemmän kuin vain puolella.
Suosittelen kaikille pientä järjenkäyttöä ja järkiperäistä suhtautumista vaatteisiin ja koko likaantumisen käsitteeseen.
Itse asiassa minua hieman pistää silmään yksi (ja vain yksi) työkaveri joka vaihtaa kaikki (näkyvät) vaatteensa joka päivä. .Kyllä minäkin vaihdan useimmiten vaatteet joka päivä. Mutta en välttämättä pese niitä siinä välillä, vaan esim neuleet ja kauluspaidat saattavat olla henkarissa tai tuulettumassa siinä välillä. Se että vaihtaa vaatteet ei tarkoita sitä että ne automaattisesti pestään siinä välillä. Mulla on ainakin useita ns puolipitoisia vaatteita kotona.
No sitten on työkaverilla todella valtavia määriä niitä puolipitoisia kerrallaan koska samoja vaatteita ei usein nää hänellä päällä viikkoihin. Enkä kyttää hänen vaatteitaan mitenkään erityisesti, mutta hänellä kun nyt sattuu olemaan erityisen kauniita vaatteita ja on muutenkin harvinaisen huoliteltu ja ihanan näköinen niin tuleehan niitä asukokonaisuuksia katseltua (joskus ihan oppimismielessäkin).
Eli alkkarit ja aluspaidan vaihdan joka päivä, muut tarpeen mukaan.